2012. január 24., kedd

Magamról - profil módosítás helyett

Lehet, hogy némely írásomból az jön le, mindent tudok, vagy sokat, vagy többet mint mások.
Áhh, ez nem igaz. Csak hasznosítom a napi tapasztalataim, és összerakom az olvasott dolgokkal.

Nem vagyok guru és nem vagyok full okos sem. Sajnos, mondhatnám.
De hogy okoskodjak kicsit aki mindent tud, az mit tanul?
Tudjátok, mint a naviknál. Akinek tele a feje, azt nem lehet tanítani.
No ennyi az okos rész.
Jön a buta-Heni rész.
Na jó nem buta, csak tanuló.
Mert tanuló vagyok én is a Földön, csak megosztom amire rájövögetek.
Keresem magam, mint mindenki más, keresem az összefüggéseket, mint oly sokan tesszük.
A lázadó és semmit el nem fogadó énem - aki uralkodik - segít abban, hogy másképp lássak dolgokat, hogy mindent megvizsgáljak és ha nem tetszik akkor elvessek. A merész énem pedig azt is látja és kilogikázza, ami már sokaknak túl meredek.
Nagyjából ennyi.

Ha valaki belesne most ide, biztos nem hoznám az elvárt szintet.
Hisz én is súlyproblémákkal küzdök, a fésű gyakran elkerül (a hajam összekötve hordom, és fésű nélkül kevesebb hullik ki), itthon olyan ruhákat hordok, amiknek már régen tűzben lenne a helye, vagy a ruhás konténerben.
Jó, ezek külsőségek. De ezek sokat számítanak, hisz ráadásul még szappanokat is árulok és jó tanácsokkal is el tudom látni az ez ügyben hozzám fordulókat.
Én viszont sosem sminkelek, nincs is sminkcuccom és körömlakkom sem (le szoktam vágni a körmöm, nem pedig formázgatni), és parfümöt sem fújtam évek óta magamra.
Na jó, tisztán tartom magam és a ruháim is, nem vagyok ősember - ha értitek - és néha rettentően seggfejnek érzem magam.
Mikor több dologra kell koncentrálnom, és emiatt nem áll össze a fejemben egy-egy téma, az borzasztóan irritáló számomra.
Kiabálni is szoktam, meg hisztizni is, és bizony gyakran ülök a káosz közepén a gépnél és írok vagy kutatok valami után, mert muszáj.

Mindezeket azért írtam le, hogy lássa ország-világ, van önkritikám, nem tartom magam tévedhetetlennek, maximum makacsnak, és tudós sem vagyok, hisz még magas végzettségem sincs.
Egyszerű varrónő szakmunkás vagyok, öt gyerekkel és széleskörű érdeklődéssel.
talán vállalható a hóvakságtól összehúzott szemöldök

Ennyit rólam.

Sziasztok, szép estét!

5 megjegyzés :

  1. És te vagy az aki nekem a legszebb és legédesebb :)

    VálaszTörlés
  2. Heni, ilyenek vagyunk!;-)
    Nem ősemberek!:-)))És valakiknek a legeslegszebbek.:-)

    VálaszTörlés
  3. Pont ez hiányzik sok emberből: az igény, hogy tájékozódjon és mérlegelje a begyűjtött információkat, majd e szűrőn keresztül beépítse a mindennapjaiba...

    Nekem tetszik, ahogy látod a világot, és mindig fázok a tünci-bünci anyukáktól (műköröm, csinált frizkó mindennap, tűsarkú a játszótérre is), hamisnak érzem őket. És hamis képet közvetítenek a gyereküknek is arról, hogy mi a fontos a világban.

    A hajhullás meg lehet nyomelemhiány is (króm, cink, vas), érdemes olyan ételeket választani, amiben sok van ezekből és esetleg pezsgőtablettában inni olykor-olykor egyet, abból talán tényleg felszívódik valamennyi.

    VálaszTörlés
  4. És milyen jó, hogy ilyen vagy! Kerekebb tőled a világ! (na, nehogy félreértsd! :) )

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm.

    A hajhullás is javult már, csak megszoktam, hogy nem mindig fésülöm ki a hajam :)

    Kikocs, köszi. Ezen jót nevettem ;)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...