2012. január 3., kedd

Napok

Elhangzott tőlem egyik nap, hogy márpedig ki kell menni az udvarra, meglepit kap, aki kimegy.
Mind valami hatalmas dolgot vártak, pedig csak süti volt.
Jöttek vissza, és kérdezgették, kész-e a meglepetés.
A süti nem számított, mert azt már séta előtt is látták.
De így ebéd után ehettek is belőle, az is valami.
Az erdőben pedig jól szórakoztak. A képek tanúsága szerint.
mosolygó Szili

keményfiúk
fakúszó

három pasi

Szabolcs pihent egyet

Kevin sportol

Szilike

Kira-Szili

Kira-kat

Szabolcs a kígyócska
Livi addig aludt, én pedig sólymot videóztam.
Akik érdekes módon, akkor repülnek leginkább földközelben, mikor nincs nálam telefon.
Ha pedig magasabban vannak, akkor a telefonom nem látja.
Hiába, ez a 2 megapixeles nem olyan jó, mint a régi 1,2 Mp-s Motorola volt :(
De ma volt megint jó sólyom élményünk. Igaz kocsiból, de jó volt.
Az kocsi előtt repült kb. 5 méterrel, és a magassága is kb. ennyi volt az országúttól.


Azt tudtátok, hogy a tejjel töltött cumis üvegbe nem lehet beleinni, míg el nem kezdődik a mese?
Én is csak Szilitől tudom ezt, a mese elején lévő filmstúdiós kezdés még nem jó, még jönni kell a szereplőknek.
Megvárnám az üveget, hisz hamar elfogy, és kettő kell neki.
Ezt minden egyes alkalommal el is mondja, hogy majd kér még egyet.
Ezért megvárnám.

De nem lehet, mert elzavar.
Így aztán "elmegyek" onnan, és ha hív, akkor megyek vissza.
Megkapja a másodikat, és minden rendben.

A Mama botján pedig pumpa van. Ami egyébként tapadókorong.
Kira szerint az az orvosi piócának van.
Akkor ez nem is bot, hanem piócás vécépumpa.
Mi mindenre jó lehet még...

A nap még mindig alacsonyan jár, de keveredünk már kifelé a télből, legalábbis ebben reménykedem.
Tegnap kemény havazást ígértek holnapra, ami nem tűnik túl reálisnak.
A diliház csendes nappalokat ígér, hisz újra iskola és óvoda várja ölelő karjaiba a gyerekeket.
Holnap kivételesen szülinap lesz, most Kira a jubileumos.
Mivel mindenki itthon lesz, meg is tartjuk.
Bár elhúzhatom hétvégéig, de akkor megőrül attól, hogy nem tudja mit kap.

Ruhákat kért, pontosabban farmert és pólókat.
Mindkettőből annyi van, hogy egy hétig fűthetnék vele.
Nem voltam hajlandó megint venni, főleg szülinapra nem.
Szóval holnap lesz 13 éve, hogy első gyermekem megszületett, akkor még fiatalka 24 éves voltam, de már majdnem 25.
Többet most nem írok barátaim, mert már nagyon h*lye vagyok a fáradtságtól, és lassan ezt ti is észreveszitek :)
És bár csak holnap lesz, de álljon itt eme kis dalocska, Kirának:


Hátha holnap nem írok :)

Bye

6 megjegyzés :

  1. Nagyon bldog szülinapot kívánok én is Kirának. Atyaviág, nem is emlékszem mit is csináltam mikor ennyi voltam... és Te is milyen fiatalka vagy (hozzámképest) Nekem két gyermekem van, a fiam febr.ba 25. a lányom 15. és gyanítom egy két év és jön az unoka.(bár kitudja) Változások előtt állunk és pár évvel ezelőtt még háborogtam volna sokmindenen, ma már bölcsebb vagyok. és türelmesebb is sokkal. Nagyon boldog Újévet kivánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot Kirának. :)
    Az én legnagyobbom is 13 lesz az idén.. én 21 voltam akkor, de rég volt... :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a jókívánságokat!

    Andi, te nem 44 vagy? Az azért nem olyan sok. Bár 24 évesen soknak tűnt a mostani korom is :)

    Igen Diu, rég volt, de akkor mit mondunk majd, amikor 20 évesek lesznek? :))

    VálaszTörlés
  4. Annyi. na de 16és fél voltam pont amikor férjezett lettem. Amikor az első gyermekem született nem voltam 18. (bár ő 8napos korában meghalt) de amikor a Lányommal bent jártunk Büdöspesten magamban zokon vettem, hogy menyien megnézik maguknak, én meg csak úgy kullogtam utána. De azért elegedettség is volt bennem, hogy jó csaj a lányom. Bár a minap közölte velem, hogy úgí vigyázok rá mint egy hímestojásra. Persze. hisz rám is vigyázott anno a Nagyanyám. Akkoriban terhes volt számonra nagyon, most meg én csinálom ugyan azt. De csak egyetlen apróság: a lányom soha nem volt eddig(kopkopkop) felfázva. Mindig rászólok, hogy r betűs hónapban nem ülünk a földre meg zokni legyen rajta meg dereka behúzva stb. A fiam barátnője állandó tartós felfázással bajlódott gyerekkora óta. Mióta tóbbet vagyunk egylégtérbe rá is rá szólok. Azóta nem fázott fel. Szóval akkor valaki mondja meg:hogy a jobb? a gyereket hagyjuk szabadabban vagy a saját lekiismeretemet helyzzem előtérbe, hogy az tiszta és könnyed legyen. Persze sejtem a választ: találjuk meg az arany középutat. na jó de az hol van?:)

    VálaszTörlés
  5. Arany középút? Ami mindkét félnek megfelel.
    Annyira aggódj értük, és annyira "mássz rájuk", ami még nem annyira terhes nekik. Te érzed, te látod, hogy a te gyerekednek mi a jó :))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...