2012. február 14., kedd

Ezt is túlélem :))

Szájára vett a falu.
Már két helyről is azt hallottam, terhes vagyok.
Odamentem ma egy csajhoz, akiről feltételeztem, többet tud nálam arról, ki a bánattól eredhet, és mi lehet az oka. Mert oké, nagy a hasam, de mióta megszültem ugyanakkora.
Nem hánytam nyilvánosság előtt (máshol sem), nem is szédelegtem az utcán (máshol sem), és a terhesrendelésen sem üldögéltem az SZTK-ban.
Szóval a kérdezett sem tudta, de elmesélte hogy róla mit pletykálnak. Az sem sokkal jobb, de ő legalább nem terhes.
kezdet és vég

Gondoltam inkább elterjesztem hogy leszbikus vagyok, nem pedig terhes, de mégiscsak öt gyerekem van, abból kettő iskolás. Talán rosszul érintené őket, ha ez elterjedne :)
Vagy azt terjesztem el, hogy leszerelt tengerészgyalogos vagyok, ne szórakozzanak velem, mert kibelezem a pletykásokat. Bár valójában magasról letojom mit talál ki aki ennyire unatkozik. Csak kicsit derült égből jött, ezért akadtam ki.

8 megjegyzés :

  1. Nahát-nahát!;-) Mosolyog egy jót, majd kérdezd meg, és mikorra várod?
    (jó, gondolom nem ilyen egyszerű) Amúgy baromira unom, hogy tőlem is folyton azt kérdezgetik és mikor jön a következő? Kinek mi köze van hozzá, most komolyan?

    VálaszTörlés
  2. Engedd meg, hogy gratuláljak és a blogomon közzétegyem a várható gyermekáldást. :o)

    Engem is állandóan csesztetnek, hogy a következő kislány lesz... Tojd le a pletykákat! Volt egy ismerősöm, akiről azt terjesztették, hogy a fiúkat szereti fiú létére, pedig egyáltalán nem, sőt, aktívan fizette a gyerektartást egy ifjúkori botlásáért.

    VálaszTörlés
  3. A hír hozzám is eljutott, meg is vagyok sértve, hogy nem szóltál... Mivel kb 1 hónapja még én voltam terhes, reménykedhetsz, hogy áldott állapotod már csak 2-3 hétig tart, van is pár tippem, kik lehetnének a márciusi áldozatok. Azért a leszbiséggel csak óvatosan...

    VálaszTörlés
  4. Anikó, azt feltételezik, hogy mert sok van, akkor hülye és meggondolatlan vagy. Én is az vagyok, mert erre a világra és anyagi helyzetre vállaltam ötöt.

    ALtair, kérni is akartam. Különben a zombi fiad már nagy segítség lehetne a hugi ellátásában :)

    Kati, én már kérdeztem akkor is, hogy ha együtt ülünk a nőgyógyászat folyosóján, akkor miért pont te vagy terhes? Miért nem én?
    A leszbiségről: félsz, hogy képbe kerülnél, mi? Túl sokat autózunk együtt...

    VálaszTörlés
  5. Szép dolog is faluban élni :))) Pedig a pletykához még falu sem kell, elég egy külvárosi családiházas rész, ahol a főutcán áll egy kényelmes kőpad, ahova kiülnek a környék vénasszonyai pletykálni. Este pedig ügyeletet tartanak,bármilyen későn érsz haza,biztos hogy az ügyeletes ablakának a függönye elmozdul. :) Hogy másnap a padon, (télen valamelyiknek a konyhájában) legyen miről beszélni :)

    VálaszTörlés
  6. Ezért járnak le minden nap a faluba, hogy begyűjtsék a híreket :)
    Hát, ha nincs jobb dolguk...

    VálaszTörlés
  7. Ez a tengerészgyalogos-ötlet nagyon jó! :)) Kár, hogy rólam senki se hinné el (pici, kerek, szemüveges) - mert papámról azt terjesztették, meghalt. Tudod, amikor elsőre az ember azt hiszi, tényleg tragédia történt, és ilyen bunkó módon közlik... Leírhatatlan. Azzal vigasztalódtunk a sokk elmúltával, hogy akinek holt hírét keltik, sokáig él. Hát igen, a falusi élet szépségei...
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. Akkor te vudu papnő vagy, és elátkozol minden pletykást. Csak jól láthatóan lógjon ki mindig a zsebedből egy viaszbáb :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...