2012. február 19., vasárnap

A gyömbér eladása a finnyásnak

A gyömbér mint gyógynövény, rendkívül sokoldalú. Linkelek, nem akarom ismételni a rengeteg infót, ami a neten van. Lényeg, hogy nagyon megszerettem, a kisebb gyerekek is megisszák, de a nagyok?
Ma viszont megemlítettem Kirának, hogy segíti a zsírégetést és az emésztést, ezáltal akár fogyaszthat is.
Majd mikor ízesítettem magamnak, gyanús volt, hogy mintha több lett volna. Behoztam magamnak egy csészével, kínáltam őt, erre mutatta a polcon az általa behozottat :)
Csak meg kellett találni a megfelelő információt, ami eladta neki ezt az amúgy nagyon jó hatású italt, fűszert.
Olyan voltam mint egy gaz reklámszlogen. Hatásos.

3 megjegyzés :

  1. Én anyunál ittam csak eddig. Nálunk mindenki szereti.

    Te is sima gyökérből készíted, vagy teakeverékből?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami nagyon izgalmas a gyömbérben, hogy hányáscsillapító, gyomornyugtató. Így majd ha megint HH vírus lesz, akkor B6 helyett tökéletes lesz. Arra úgyis azt mondta a doki, hogy max. placebó...

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...