2012. február 5., vasárnap

Ha mindenhol, akkor itt is...

...havas bejegyzés lesz.
De inkább arról írnék, hogy a madárkák is mások ilyen nagyobb hidegben és hóesésben.
Muszáj nekik raktározni, kevés az idejük, mert sokan vannak. Így nem ijednek meg annyira a cinkék sem. Simán röpködnek az ablakhoz, akkor is ha idebent a gyerekek épp az ablaknál ugrándoznak. Megjelent a harkály is, aki csak ínségesebb időben jön el idáig.
És láttam valami szörnyűt. Nekem legalábbis az volt. Egy golyvás kis cinkemadarat.
Ült a rózsatövön, azt hittem valami a csőrére tapadt. Majd odaszállt a párkányra, és akkor láttam hogy nem ez a helyzet. Sajnáltam szegénykét.

Várom már a jövő hetet, szappant akarok csinálni! Annyira rég készítettem, már hiányzik. A mániákus megvonja magát az új szenvedélytől. Nagy hiba :) De ennél nagyobb bajom ne legyen.

Ma jó idő van, melegen süt a nap és a szél sem fúj erre felé. A hó nem esik, és közepesen hideg van. Bár Krisz ezt nem osztja annyira, mert a vonat, amire át kellett volna ma reggel szállnia nem ment. Ez volt reggel fél nyolckor, és közölték vele hogy majd fél 3-kor. Addig se vonat, se busz, így gyalog jött haza a kb. 18 km-re lévő Aszódról. Végül is most 2 óra van, és már másfél órája hazaért, így jobban járt.
Mondom én, innen a meleg szobából :) Értem én, hogy nem megy a vonat, mert befagy a váltó, meg egyéb nyalánkságok, de jobb helyeken mentesítő buszjárat lett volna a megoldás. Nem egy nagy vonat ez, tipikus tajga járat. Egy, max. két kis piros kocsi. Kábé 30-40 ember/járat. De ez erősen maximált érték. Így talán egy Volán busz elbírt volna velük. De itt nem mennek az ilyen kézenfekvő dolgok.
Itt szívás van ha probléma van.

8 megjegyzés :

  1. mi is háziasítottunk két vadgalambot meg négy feketerigót... hálásak minden falatért - Lánykának meg nagy élmény etetni őket...
    a vonat...hát komolyan nem tudom, néha mit gondolnak magukról odafönt - még fűtött váróban sem ücsörög az ember ennyit, de gyanítom sok helyen még az sincs. hó bezzeg van, bő negyven centi hullott. meg hideg is. (jé, és a szóeelenőrzésnél beírnivaló szavam a hóguru...ezek tudnak vmit...)

    VálaszTörlés
  2. Az én lányom is hápog nekik :) Még minden pipi háp-háp. Innen is Sok Boldogságot a Te lánykádnak!

    VálaszTörlés
  3. nálunk a héven Pestig az út pont egy egész óra. Amikor ilyen hideg van nem meg fűtés. amikor kezd tavaszlani akkor azonnal fűtenek. ezt sem értem. meg azt sem, amikor ellopják a felsővezetéket.Az hogy az egyén nem félti a saját életét, az az ő szocproblémája, de az bezzeg eszébe se jut, hány ember munkahelye kerülhet veszélybe, mert késik, nembeszélve a gyerekekről, hogy nekik meg igazolatlan mulasztás a késés 5 perc után. idő meg nincs mindig,hogy bemenjenek igazolást kérni az irodába.

    VálaszTörlés
  4. Itt nálunk sikkasztott egy ügyintéző a postán, decemberben, 2 milliót kb. Az aznapi csekkbefizetéseket mind zsebre tette. Szerinted gondolt egy pillanatig arra, hogy hány embernek okoz ez majd gondot? Igazolni hogy befizette, utánajárni, stb? Hogy hálát adok, hogy én utalok, és ezután sem veszek erre igénybe a postát. Ezt csak azért, hogy nem gondolják végig, és nem számít akkor sem ha mégis.
    Mondjuk ez a postás nem is értettem, hogy képzelte hogy nem bukik le. Mindegy.
    Krisz sem fog bemenni a jegye árát visszakérni, mert nincs ideje erre munka előtt.

    VálaszTörlés
  5. Hó az nálunk is hatalmas, az udvaron csak csapások, mellettük derékig érő hófal. És esik rendületlenül. Heni, a nagylányod kivasalt hajú fényképe mikor készült? Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Medora, de sosem volt vasalva a haja. Van egy hosszú hajú képe a vetítésben, ami kicsit olyan, de nem :)

    VálaszTörlés
  7. Ha eredeti, akkor még jobban tetszik. Szívesen nézegetem a fényképeidet, kedves életképek. A másik kedvencem a csokimaszatos.

    VálaszTörlés
  8. Köszi. Azt én is szeretem :) Bár mindegyiket...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...