2012. február 8., szerda

Hogyan vagyonosodjak meg

A legjobb fogyókúrás üzletláncot tervezem. Ki kéne dolgozni rendesen az ötletet. Szuper csillogó bolt valami plázában, 30 kilós eladólányok a hitelesség kedvéért, minden pink vagy narancsszín, fehérrel kombinálva, mert az olyan trendi. A polcokon pedig? Semmi.
Hisz attól fogyunk amit nem eszünk meg.
Lesz üres lisztes zacsi, üres sütis doboz, üres üdítős flakon, szintén üres túró rudi papír, meg minden ilyesmi.
Te pedig ha fogyni akarsz, bejössz, megveszed amit nem akarsz megenni, fizetsz, és kimész.
Az üres csomagolóanyagot egy mosolyért cserébe visszaváltjuk.

Aki a testgyakorlatokban is elmélyedne, mert azt hallotta az is kell a komplett fogyókúrás élményhez, annak a következő levédett ötletem van: 
Keressen a közvetlen környezetében egy sok gyerekes családot leterhelt szülőkkel, és szegődjön el házvezetőnek. Garantáltan egy perc nyugi nem lesz, takarítás viszont állandóan, valakit mindig ki kell épp szolgálni, vagy összeszedni némi szennyest, esetleg fél órás szövegelés után némi büntetést kiosztani, majd együtt röhögni a büdös kölykeivel.
És hiába mondod neki, hogy "Nem vagyok itt." "Meghaltam" meg egyéb ötletességeket, ők csak vigyorognak, és még a 3 éves is csak annyit mond:
- Há-há, nagyon vicces!
Este olyan fáradtan fogsz ágynak dőlni, hogy mesemondás közben elalszol, de még beszélsz. Majd felriadsz mikor épp olyan mondatok hagyják el a szádat, hogy:
- A busz elütötte és meghalt.
- És erre a rétre költöztek családot alapítani.
Mikor az alap téma olyan messze volt ettől, mint én a tengerparttól vagy az Andoktól.
Gondoltam már, hogy elindítom a telefonomon a felvételt, mikor mesélek, főleg mert reggelre elfelejtem mit meséltem. Ezért írok ritkásan a meseblogomra, pedig minden este van mese. De még a telefonomon sem találtam meg a hangfelvételt.

A fenti ötleteim annyira gondoltam komolyan, mint amilyen fáradt és kimerült vagyok. Rettentően :))

5 megjegyzés :

  1. Bocs de akkorát nevettem!:-))) A busz elütötte,és meghalt....,:-)))
    jöhet hozzám is sportolni valaki!;-)
    sajnos eladónak nem leszek jó, több vagyok, (na jó csak kicsivel;-) mint kétszer 30 kiló.:-))))
    Miket hoz ki belőled a fáradtság, tök jó!!!

    VálaszTörlés
  2. Rossz példát nem akarsz a boltba? Mondjuk beülök egy sarokba és egész nap tortillacsipszet eszek majd szósszal. ;o)

    Jót nevettem én is, a meseolvasós szituáció más mondatokkal ismerős. :o)

    Ma a patikában láttam egy cseppet: Idegeimre mentek cseppek. Kis híján meg is vettem. ;o)

    VálaszTörlés
  3. Egy rossz pèlda màr van: èn. De ezen a chips ötleten meg èn röhögtem.
    Ma tökéletesitettem a szõnyegsikàlàs-kardio edzèst, amit a jàtszò kutya-macska kombò semmissè tett. Kèt òra alatt.

    VálaszTörlés
  4. De Heni, használ? Mert én is ezt csinálom, és csak hízok, mert ezt csak csokiüzemanyaggal lehet csinálni. :)
    Mondjuk a fáradtságodnak mi vagyunk a haszonélvezői. Tegnap a szakácskönyv, ma ez? Azért drukkolok, hogy holnapra alszol egy nagyobbat, de kíváncsi vagyok, mi jön :)

    VálaszTörlés
  5. Nem használ, nekem sem. Mit csináljunk, ha egyszer szeretünk finomakat enni, mert megérdemeljük?

    Az alvással nincs is gondom, mert azért 8 órát simán végig alszunk.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...