2012. február 3., péntek

Hullámzó adakozókedv és ízlés

Mindig harapott egy darabkát a cukorkájából (téli erős cukor), adott a csokijából, akkor is, ha csak egy kockát kapott. Rágott belőle egy picit, és meg kellett ennem. Akkor is ha nem vágytam rá, bár elég ritkán mondok nemet egy jó fajta étcsokira. Egy ideje viszont nem ad, már nem érez kényszert, hogy megetessen édességgel. Múltkor vettem nekik egy-egy Balaton szeletet, és kérdeztem, kaphatok-e egy falatot.
Nem kaptam, csak összehúzott szemmel rám nézett. Már nem Anya az első, hanem a csoki :)

Ma viszont kaptak kekszet, és megint kaptam egy centis falatkát :)) Mondta is:
- Az egy egypöttyös falat neked, Anya (háztartási keksz).
Az elkövető neve: Szilárd, 3,5 éves emberpalánta.

Az ízlésük olyan változó és kiszámíthatatlan mint az időjárás, hogy ezzel az aktuális közhellyel éljek.
Lívi ma sütőtököt evett ébredés után, pedig eddig kategorikusan visszautasította.
Biztos nagyon álmos volt még, csak szép volt a színe és illatos is.
Bár szerintem finom is, de itt senki nem eszi meg, csak ha pogácsába dolgozom bele.

Ők ketten egyébként fantasztikus összhangban vannak. Lívi őt védi leginkább, bár mindig az épp hisztiző vagy síró nagytesó mellé áll. De Szili elsőbbséget élvez. Megvédi Szabolccsal szemben is, ha ő nem ad neki oda valamit, Szili hisztizik, akkor Lívia elveszi és viszi a kedvencének.
Ha rászólok valamiért Szilire, például:
- Szilike, vegyél fel papucsot!
- De nem találok.
Lívi megy, és kérés nélkül keres neki. Igaz, lehet, hogy páratlan, de akkor is.
Ő hozza. És nem csak ez, hanem bármi, ami Szilinek nem megy, abban ő segít neki.
Mint egy kis lovag kisasszony.


2 megjegyzés :

  1. Aranyosak a gyerekek! Szili ahogy mosolyog..édes nagyon, gondolom sokszor levesz a lábadról, ezzel a mosollyal!:-))))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...