2012. február 3., péntek

Még pár nap?

A konyhámat, ezt az erősen északi fekvésű, nagybetűsen hideg helyiséget olyan mértékben elszigeteltem a ház többi részétől - mert este kúszott be onnan a hideg - hogy mostanra annyira kihűlt, hogy a palackból nem jön ki a gáz. Szóval mégis ki kell engednem némi meleget oda is, mert korán reggel még a sparhelt sem lángol teljes erővel, nem lehet főzni, max. langyosítani. A kávé este pedig elfogyott, aki megitta nem főzött másikat.Ilyen is van.
Így most reggel szinte leizzadtam, mire valami elfogadható ébresztő italt kreáltam. Anyu 3 in 1 nescuccát nem szeretem, és bár tudom, hogy ez luxusprobléma, de én nem szeretek a nagyobb gondjaimról írni.
Az élet szép, még élünk, míg van tüzifa is meg étel is, addig elég erről a kis kávéfőzési gondról írni.
Mindig arra gondolok, másnak tán nagyobb gondja is akad, mint a mi napról-napra, hétről-hétre élt életünkben adódik. Megoldás mindig van, én igyekszem megtalálni, igyekszem előre nézni.

A gyerekek jól vannak, kisebb takony-köhögés problémával küzd némelyik, de ott sincs nagy gond.
A hideg végéig még pár nap van, azt ki kell bírni, hisz már csak pár nap, egy-két hét.
Volt már rosszabb.
Túléljük.

6 megjegyzés :

  1. Hűűű, nagyon hideg lehet a konyhád! És ha éjszakára még tennél egy nagyobb tuskót a sparheltbe, hogy reggelig a parázs megmaradjon, nem lenne megoldás?

    Én is szenvedek a hidegtől,pedig nálunk panel, de az étkezőben,ahol nincs (és nem is lehet :( ) fűtés 15-16 fok van, a nappaliban 18-19 fok. Hozzáteszem, ahhoz hogy ennyit kicsiholjak a radiátorokból, a gatyám ráfogom fizetni, mert maximumon mennek a radiátorok, és egyedi fűtés van, azaz egy picike óra mindegyik radiátoron, ami számolja mennyi hőt használsz...:(
    Nyáron tuti lecseréltetem az összes radiátort nagyobbra

    VálaszTörlés
  2. Tényleg rettentő hideg lett, nálam a konyhában 7 volt a celsius reggelre. Majd ugrabugrálva főzök.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a ház két végében van egy-egy szoba,bennük egy-egy kályha.Jól át lehet fűteni velük a házat.Amíg gázkonvektorokkal fűtöttünk,kellett a konyhába egy kis teakályha.Annak ellenére,hogy életem nagy részében panelben éltem,vagy épp ezért,teljesen odavagyok a kályhákért.

    VálaszTörlés
  4. A sparheltem az egyik szobában van, az a fűtés ott. Nagyon jó, mert este szenet kap, éjjel egyszer még fát, és reggelig van parázs. Könnyű feléleszteni, csak rögtön főzni rajta nehézkes.
    Most olyan a konyhám, mint a Csernobili eltakarítás.
    Két perc munka után ott kell hagyni, mert hideg. De megoldjuk, úgyis a sparin főzünk, ott zajlik az előkészítés egy része is. A konyhamunka előnye most, hogy jobban értékelem a benti meleget. Aki meg bent van, az fázik bent is :)
    A konyhába akartunk kályhát tenni, kint várja hogy bekerüljön, úgyhogy mi vagyunk a túl lazák, mert nem hittük, hogy idén még szükséges lesz.

    VálaszTörlés
  5. Hű, ha van kályha tegyétek be gyorsan a konyhába.Jégveremben nem lehet főzni ,mosogatni.

    Medora,akkor én meg se szólaljak a konyhai 16 fokommal :)
    Mindenesetre megyek és sütök muffint, hátha azzal is melegebb lesz..:) Ha másképp nem, majd belülről melegít :)))

    VálaszTörlés
  6. Raktam be egy elektromos fűtőtestet, az gyorsabb volt.
    Azért a lakótelep sem kényeztet el :)

    Amúgy a gázpalack azért nem ment, mert kevés volt benne, és a benne lévő víz lelassult. Merthogy a gázpalackban van már némi víz is :(

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...