2012. február 16., csütörtök

Nem rossz

Nem volt tegnap rossz kedvem, a kutya-kutyák általi szívatásokat megszoktam.
Oviba menet kicsit veszekedtem ugyan Szabolccsal, mert nehezen értette meg hogy Lívia még a hangjait is utánozza, szóval ne másszon fel az út melletti dombokra, ne ugorjon árokba.
Illetve megértette, de benne a kisörgög bujkál, kb. egy éves kora óta. Azóta nem tud nyugton maradni. Főleg ha muszáj lenne :)
Tőle-miatta van az Ördögkonyha név, és az Ördögszappan is.

Szóval miután  Lívi pótkesztyűje kiesett a zsebemből, és Picur kutya - aki minden reggel játszik egy sort a gyerekekkel - ellopta, már nem vettem olyan könnyedén a bébi eleséseit. A kesztyű ugyan el lett véve a tolvaj tacskótól, de csupa hó lett.

Ovi után hazafelé a dombon pedig futni szoktam felfelé, mert az az edzésem. Most nagyon nehezen ment a csúszós úton. Azt meg sem említem, hogy két hete nem voltam oviban, mert a fűtés miatt itthon maradtam, Kira intézte. Tehát ki is estem a futó gyakorlataimból.

Tegnapelőtt már megállapítottam, hogy lassan olvad, pár nap és a kutyaetetés sárcsolya lesz.
Erre tegnap ránk zúdult az áldás. És én tényleg hálás vagyok azért amim van, de attól még tele lehet a hócipőm amiatt ami nem jó, igaz? Én aztán tényleg nem vagyok nagyigényű, engem teljesen boldoggá tesz a madárdal, a lágy szellő, a kellemes tavaszi illatok, sőt a tél illatát is kedvelem, a hóesés is tetszik.

Még annak is örültem, hogy tegnapelőtt nem működött a posta. Pedig nem tudtam pénzt kivenni, és a falu túl felére kellett boltba menni, ahol van kártyás fizetési lehetőség. Mert tudtam, hogy tegnap is jön pénz, és akkor egy pénzfelvételi díjat megspórolok.
Igaz, az eladott szappanokat emiatt egy nap késéssel tudtam feladni, de talán ez még megbocsátható. Viszont tegnap megérkezett a másik várt pénzecske, és még a nyugdíjpénztár is küldött egy kis pótlást (AXA, rossz elszámolás). Ettől sem lettem gazdag, de jól jött. Örülök minden ilyen apróságnak, csak ez nem feltétlen látszik, mikor más miatt dühöngök.
Viszont nem leszek gyomorfekélyes a lenyelt dühtől, nem hurcolok több éves sértettségeket, mert igyekszem kiadni. Ha másképp nem megy, akkor leírva.
Viszont mivel erősen disztingválok, így annyi csúnya szó sem hagyja el a számat :)
Úgyis leszokóban vagyok a káromkodásról. Amiről annyit, hogy évekig ment, mióta gyerek van azóta igyekeztem nem rondán beszélni, akkor sem ha nagyon jól esne. De az utóbbi pár évben valahogy visszatért. Még mindig vannak szavak amiket nem vagyok hajlandó kimondani, de azért van miről leszokni.

Na szóval, a kedvem nem rossz, olyan mint az időjárás. Ingadozó. Mérsékelt égövi. Változó.
Néha viharos, de hamar kisüt a nap.
Megyek is fűteni.

2 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...