2012. március 26., hétfő

Ásványi anyag pótlás


A vitamin és ásványi só pótlás nagyon fontos. Mind sima fogyókúra esetén, és sok-ivással egybekötve is.
Friss zöldfélékből készülhet ugye finom saláta. A magyar alap saláta lé ecet-cukor kombinálásával készül, ebbe dobálják az agyonsózott zöldségeket. Szegény zöldségek. A tápanyag már csak nyomokban marad meg bennük, mire megesszük őket. Lehet sózni, de a növényekben a só természetes formájában is jelen van.
Tanuljuk meg élvezni az ízeket. Az ecet is felejtős, mert a C-vitamin például nem szereti. Az ecettel tartósított savanyú káposzta, egynek nem jó csak: téli vitaminforrásnak. Amire ki lett találva.

Szóval ha sokat iszunk méregtelenítési és fogyási (éhségcsökkentő) céllal, akkor pótoljuk azt is, ami jó eltávozik a szervezetünkből.
Ha viszont tényleg nem vonunk meg magunktól semmit, azaz mindent eszünk, csak felezve az adagokat, akkor jó esetben nem hozunk létre hiány állapotot a testünkben. Jó esetben, ha amúgy is változatosan étkeztünk.

Lassan elkezdhetünk mozogni is.
Ha már pár napja iszunk eleget, és kevesebbet eszünk, akkor mostanra már elértük azt, hogy jobban bírjuk a strapát. Nem fulladunk ki olyan hamar, lehet egy 20 perces mozgássorral kezdeni.
Aki hozzáfér ilyesmi dvd-hez, az jó, a youtube is remek forrás, vagy a tornaórai emlékeinket is felidézhetjük.

Jó szórakozást!

Kezdd el, és a tested meghálálja!

Amit majdnem elfelejtettem. A salátám:

idényzöldségek reszelve, aprítva, friss citromléből pár kanállal savanyítva, vagy kefírrel/joghurttal leöntve

Ma:

fejes saláta
sörretek
karalábé
cukkini
zeller

És a gyerekek is inkább ezt ették a paprikás krumplihoz, mint a vegyes csalamádét.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...