2012. március 28., szerda

Erdei futás

A mai sport futás volt. Épp elkezdtem volna tornázni, mire a lányom közölte, ő inkább futna az erdőben. Akkor rajta, menjünk. Felkészítettem, nem fogok sem sprintelni, sem egyhuzamban végigfutni. Nem volt gond, mindig megvárt, sétáltunk kicsit, beszélgettünk, majd futottunk tovább. Jó volt. Minden napra megtartandó tevékenység. Kiderült, hogy Kira jobban ismeri az erdőt, mint a falut, ami nekem nagyon tetszett. Meg is állapítottam, hogy a néha keménynek és zárkózottnak tűnő kamasz milyen titkokat rejt. Szereti az erdőt! Persze, mondta ő, szereti, csak egyedül fél. Azért sétál kutyával, vagy a fiúkkal. Elmeséltem neki, hogy egy-egy fa is hatalmas energia, így együtt az erdő pedig valami felfoghatatlan méretű erőt rejt. Ha engeded, akkor segít ellazulni, pozitívabbá válni. Én is nagyon szeretek kimenni. Ez nem titok. A rétet felszántották, íme a képek:

itt lefekszel, és nézed az eget, kicsit megtapasztalhatod a végtelent

sosem unom meg :)


élet a törzsön: taplógombák

Taplók itt is: olyan szépek!
Lívia lányom pedig ma bebizonyította, hogy a gyerekeknél meglepetések mindig vannak. Sosem lehetek elég rutinos. Ma ugyanis többféle étel készült, és az egyikhez elővettem a fekete olajbogyót. Ő pedig kért. Nagyon meglepődve vettem észre, hogy nem köpi ki, hanem megeszi és kér még. Megevett vagy harmincat. Tényleg. Megkóstoltam, vajon a hűtőben töltött két hét alatt finomabb lett-e. De nem Ugyanolyan rossz ízű. Mentem utána, nem szórja-e szét, de nem. Szépen megette. Az, hogy milyen formában és színben fogom viszontlátni a pelenkában, az még a jövő titka :)

4 megjegyzés :

  1. az enyém a zöldet eszi - fogalmam sincs, miért...szerintem iszonyat sós..

    VálaszTörlés
  2. Én a zöldet imádom. A fekete viszont csak pizzán ehető. Nyersen borzasztó.

    VálaszTörlés
  3. Fhú, te bírsz beszélgetni futás után? De ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...