2012. március 27., kedd

Gogol-Google

Anyám nem egy számítógépzseni. Elvan azért a nettel, szép lassan még levelet is tud írni, ha segítünk belépni a mailfiókjába akkor azzal is elbíbelődik. Szóval nem teljesen sík hozzá, de nem egy virtuóz. Épp ezért nem is lepődtem meg ma, mikor félfüllel hallom, hogy "a Gogol"-ról beszél. Azt hittem a google-t emlegeti, csak félremondta.
De nem.
Ő tényleg Gogolról beszélt :)
Én voltam a hülye és a túl kocka.

De mikor ezen jót röhögtünk, akkor kiderült, hogy a lányom fejében néha "Opciók-köszönés" zajlik le, mikor szembetalálkozik valakivel az utcán.

Én pedig elmeséltem, hogy már mikor tizensok évvel ezelőtt munka címszóval word-ben szerkesztést tanulgattam magamtól, akkor lettem fertőzött. Mert éjjel sokszor szerkesztettem tovább álmomban, és mikor az életemben elromlott valami, akkor azt kívántam, bárcsak egy kivágás-beillesztés megoldaná!


3 megjegyzés :

  1. hát, néha jó lenne visszavonni az utolsó (pár) műveletet....

    VálaszTörlés
  2. A férjem pedig egy jópár éve nem tud újságot olvasni, mert mindig rá akar kattintani egy-egy címszóra, hogy többet tudjon meg róla :) Egyébként ilyen vágyam már volt nekem is, hogy milyen szűkszavúan írnak egyik-másik dologról, és nem írhatom be a google-ba, hogy többet tudjak meg róla.

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam egy érdekes cikket egy nőről, és nem értettem, miért nincs webcím, blog, ahol többet lehetne olvasni róla :)
    Ez van. Netben és komputerben gondolkodunk.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...