2012. március 17., szombat

Mi fér bele a blogba?

Eldugott zugblog. Vagy blogzug?: A hét gondolata: Öncenzúra: Mit jelent számodra a blog nyilvánossága? Mit tartasz még bevállalhatónak, és mit tartasz magánügynek, aminek nincs helye a blogodon?



Szelepnek indult mikor elkezdtem, néha ma is az. Voltaképp egyfajta megnyilatkozás, amibe minden belefér kicsit, ami az életem része. Vannak a gyerekek, a hobbim, a gondolataim mindenről.

Miről nem írok?

A nagyon benső gondolatok, az önelemzés azon része, ami még folyamatban van. Ami a csak rám tartozó magánügy-kategória, amit senkivel nem osztok meg. A félelmeim, karmikus emlékeim amiket én vonzottam be, hogy emlékezzek rá valami miatt. De már bánom és nem csodálom, hogy elfeledjük ezeket és nem visszük át másik életre. De önmagunk megértésében azért segíthetnek. Csak a megfelelő helyen kell tárolni őket.
No ezekről azért részletesebben nem írnék. Mert nekem is félelmetes, hogy mi mindent hozunk magunkkal és hat ránk ma is. Egyrészt az én ilyen emlékeim rám tartoznak, másrészt lehet, hogy aki nem annyira érdeklődik eme szélsőséges téma iránt, az túl elvontnak tartana. Vagy elvarázsoltnak, esetleg beszívottnak :)
Ilyesmit még szigorúan magán blogon sem írnék le, ezeket elég  ha én tudom.

Vagy az összeesküvés-témába tartozó meredek következtetések, összerakott összefüggések. Amik nekem nyilvánvalóak, de más esetleg csak furán nézne :)

Mások rám bízott magánügyeit sem írnám le.

Nagyjából ennyi jutott eszembe, a többi majd akkor, ha már közzétettem :))

2 megjegyzés :

  1. Köszönöm, hogy játszol velem. :o)

    És most szörnyen kíváncsivá tettél a karmás megjegyzéssel, meg az összeesküvés elméletekkel is. Utóbbiaknak magam is nagy „rajongója” vagyok, számosat ki is találok - persze én sem írom meg. :o)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...