2012. március 28., szerda

Miért érdemes?

Ha nem tudja valaki odafigyeléssel kezelni a sok-ivást vagy fél a hasznos dolgok kiürülésétől, ne igyon 5-6 litert. De mindenképp érdemes felhozni a napi mennyiséget 2 literre. Érdemes étkezés előtt és után is inni, mert azon túl, hogy segít a túlevés elkerülésében, az emésztést is segíti.
Érdemes még azért többet inni, mert rengeteg energiát ad.
Ez is saját tapasztalat, már az első nap után, mikor még csak a 2 liter csúszott le, már aznap sem kellett a délutáni kávé, és a félóra "ne szólj hozzám mert fáradt vagyok" szabadságom sem vettem ki. Azóta sem azért ülök le, mert olyan rohadtul elfáradtam volna. Csak néha jó kicsit semmire sem figyelni :)

Reggel rendesen kelek, este rendesen fekszem, éjjel alszom.
De a testem nincs leterhelve a többlet étel emésztésével, pakolásával, így nyer energiát.
Kezdek kifogyni a bőrömből, így aztán már a tornának is itt az ideje.
Kevés lesz a kerti munka, fontos hogy alaposan át legyen dolgozva minden terület.
Én fogyni akarok.

De mindenkinek nincs szüksége erre.
Viszont ha panaszkodunk, hogy erre sincs erőm, azt sem bírom energiával, akkor érdemes belegondolni, vajon mennyi folyadékot iszunk. Teszünk egyáltalán azért, hogy másképp legyen? A folyadék milyenségéről is írtam már, ne herdáljuk el a testünk. Ne tömjük tele mindenféle gagyi löttyel.
Mert eljön az idő, mikor az a test tényleg elfárad, válaszol az ingerekre, és tüneteket fog produkálni.
Akkor lehet, hogy nehezebb lesz változtatni, mint most. Még az esetleges problémák felbukkanása előtt, vagy enyhe tünetek esetén.

Egy hétig növeltem a mennyiséget, két nap után már 3 litert ittam, és a negyedik nap után tettem egy kiskanál sót minden második két literes üvegbe. Akkor már 4 litert tudtam inni. Most, egy hét után visszavettem 3 literre a mennyiséget. Mert már eljött az a régen várt perc, hogy nem eszem annyit, és nem is hiányzik. Még mindig ugyanazt és ugyanúgy, csak feleannyit. De valami elkezdődött, és ez jó. Energikus vagyok, kevesebbet eszem, többet mozgok. Ma elkezdek tornázni is, amit próbálok napi rutinná tenni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...