2012. március 15., csütörtök

Pletykások! Lehet szemetet szedni!

Kérdezte egy szomszéd(!) hogy most akkor Lívia a legkisebb? Mert valaki azt mondta neki, hogy novemberben szültem, és hat gyerek van. Mondom, ja, csak ronda és dugdosom.
Lehet, hogy mikor Lívia mellett még biztonsági okokból toltam a babakocsit, azt hitték, hogy nem üres.
De miért pont november?
Jó, ott voltam minden ovis-sulis rendezvényen, és tényleg nagyobb a hasam mint Béres Alexandrának, de terhesen akkora voltam mindig, mint egy csatahajó. Az azért egyértelmű szokott lenni. Egyszer a nőgyógyászatra kísértem valakit, de decemberben. Sehogy nem jön össze ez a november, de az ördög a részletekben lakik.

Na mindegy, örülök én, hogy ennyi gondtalan ember lakik itt a faluban, akinek nincs jobb tenni és aggódni valója, mint az, hogy hogyan is fogom eltartani a hatodik gyerekem.
Novemberben nem szültem, januárban nem voltam terhes, és sosem volt abortuszom sem.
De én vagyok a hülye, mert ha csak ennyit is, de foglalkozom  a témával.
Pedig komoly terveim vannak most hétvégére.
Kapnak a gyerekeim gumikesztyűt és szemeteszsákot, persze velem együtt, és szemetet szedünk az erdőben. Az összes ráérő embert várom. Persze meghirdetni nem fogom, mert mindenki csak másra mutogatna, és leszarná.

Én pedig biztos vagyok benne, hogy nem a rókák szőre lett selymes a róluk elnevezett Vuk-ettő sampontól, és nem a vaddisznók szedték be a vérnyomáscsökkentő tablettát, hisz akkor nem lennének annyira felpörgött és durva állatok. De hogy az őzek sem cigiznek és hordanak nagy zacskó szemeteket az erdőbe, az is biztos. De az gyanús, hogy azt a kidobott kávéfőzőt, amit láttam, azt valami medve hagyhatta el. Mivel medvék itt nincsenek, ezért gondolom, hogy a költözködésből itt maradhatott. Ki más kávézna az erdőben?

Hohó! Lehet, hogy a vakond!
Az olyan gyanús állat. Mindig fű alatt közlekedik. Bujkál ha kell, ha nem.
Biztos üldözési mániája is van, vagy készül a kataklizmára, és most szórja ki amit nem tud majd magával vinni.
De hogy mire kellett neki fél pár strandpapucs?
Valami ötlet?

Ha már kataklizma. Néztem a jogosítványom, és képzeljétek, pont a világ vége után két héttel fog lejárni.
Nincs semmi világmegváltó ebben, csak úgy ideírtam.

Tegnap néztem a boltban, úgy vásároltak az emberek, mintha a 4 napos hétvége - amin azért nem elhanyagolandó módon a legtöbb bolt péntek-szombat nyitva lesz - két hétig vagy egy hónapig tartana.
Persze sokakhoz biztos vendégek jönnek, de könyörgöm! Nem a háború fog kitörni!
Vagy ti tudtok valamit?
Vikit megkoronázzák a Duna nem létező jegén, és az ellenzék jól leveri?
Vagy Viki elszavalja a nemzeti dalt a téren, és a jobbak verik le?
Na jó, nem politizálok, nem is értek hozzá.
Meg nem is nagyon érdekel, követhetetlen dolog ez.

Pont elég nekem Szabolcs és Szili közt elsimítani az ellentéteket, vagy megküzdeni a kamaszodó lányom bevakkantásaival. Pont elég politikai érzék kell ehhez.
Bár tegnap épp háború volt, mert hulla fáradt voltam, mikor Kira beszólt a pohár víz kérésemre, hogy van nekem fiam is. Kicsit nehezen viseltem, na.

Kicsit később a kádban azon gondolkodtam, mennyi felé lehet forgácsolódni.
Egyik ezt akarja tőlem, a másik azt.
Mindenki használni akar valamire, ebben veszek el Én.
Mert az én igényeim oly mértékben kiszorulnak a család életéből, mintha nem is lennének.
Még a napi fél óra "Gépezek és nem akarom hogy hozzám szóljanak" időmet is legtöbbször ki kell harcolnom, és elmondani, tényleg nem tudok figyelni, ha a háztető szakadt le, akkor sem.

Persze ennél sokkal pitibb dolgok akadnak. És a tényleg fontos esetek miatt félre teszem a dolgaim.
Mint Kira matekja. Kapott egy 1-est és egy 3-ast a héten. Az egyik egy kihagyott leckére, a másik pedig a pótlására kapott jegy. Ami teljesen érthetetlen volt, mert nem volt nehéz, csak értelmezni kellett. És bár akkor is épp a szétesés határán voltam, de átvettük, megértette. Azt is, hogy ha a rész-számításait összecsapja és hibás, akkor nem lesz jó az eredmény.
Ugrott a mobilja és a gép-face lehetősége is.
Még nem tudom meddig, de az élete a matekról fog szólni.
Nem arról, hogy minden szart kiposztoljon és mindenre reagáljon.
Viszont ezt a mostani 4,3 átlagon év végére fel kell hozni annyira, hogy megadják neki az ötöst. Ahhoz pedig az igyekezetet is látnia kell a tanárnak.

Ezek vannak most.

Kellemes Hétvégét Mindenkinek!

Aki erre jár, holnap jöhet szemetet szedni!! Mindenkit szeretettel várunk :))

9 megjegyzés :

  1. Nagyon jó volt olvasni a posztot.Imádom a humorod. Holnap nem tudunk menni szemetet szedni, de szombaton ráérünk és mehetünk :)

    VálaszTörlés
  2. Okè, èn nagyon örülnèk! Màr a tàrsasàg miatt is :))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a zsákolásos vásárlást én sem értem minek nyomják az emberek. Jó persze, meg van még a 20 évvel ezelőtti dolog is a fejemben, hogy ott akkor 4 napra vett az ember kenyeret, mert ha Anyu nem hozott éhesek maradtunk, és mikor kinyitott az éjjel-nappali akkor is harmincan álltak sorba.

    De könyörgöm ma? Mikor éjjel nyitvatartó Tesco, rosszabb esetben is 9-ig nyitvatartó Aldi, Lidl van egymás szájában, akkor minek ez a fene nagy csödület? És a vicc, hogy mindig a nyugdíjasok tolakszanak a legjobban ilyenkor... A héten is volt kalandom. Majd jól megírom. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt olvasni a soraidat..külön külön is tudnék írni rá, de nagyon fáradt vagyok!:-) Mindenesetre teljesen megértelek!:-)

    VálaszTörlés
  5. Mi szívesen mennénk szemetet szedni, csak kicsit messzire esik.Nálunk hirdettek tavaly kétszer is szemétszedést, de mindannyiszor elmaradt. Majd mutass a dolgos családtagokról képeket!

    VálaszTörlés
  6. Erről a fene nagy, tele a kosár bevásárlásról igyekszem leszokni ( jelentem, jól megy), mert sokszor utáltam magam miatta. Az az érzésem volt, hogy na, beszippantottak, jót manipuláltak velem megint, hogy hatással volt rám a sok reklám, akcióra akció és bennem kialakult ez a MEG KELL vennem kényszerérzet. Erről már leszoktam. Három hónapja listával megyek vásárolni, minimális eltérés lehet csak tőle. Egyébbként azt szomorúan látom, hogy pl egy Tesco sok családnak a hétvégi program. Beszabadulnak gyerekestül-nagymamástul, ámulnak, csodálkoznak, aztán telehalmozzák a kocsit. Jó lenne újra felfedezni más olcsó vagy ingyenes időtöltési lehetőségeket. Pl akár a szemétszedést is, amiből tanul a gyerek és formálja a személyiségét - nem úgy mint a Tesco-túra.

    VálaszTörlés
  7. Holnap, azaz szombaton lesz az akció, lesznek képek. Tényleg volt ma bolt, valakivel beszélgettem, vajon mit csinálnak ilyenkor a két hétre megvett kenyérrel?

    Én is igyekszem listázni, jó lenne tartani is :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...