2012. március 26., hétfő

Rosszullét


Ma délelőtt elkezdtem szédelegni, és a fejem is fájt kicsit. Nem megszokott dolgok ezek nálam. A méregtelenítő kúra elején ilyen átmeneti rosszullét előfordulhat. Tisztul az epe, a máj, lép, ürülnek a méreganyagok, ami miatt a test kicsit bizonytalanná válhat. Ezt átvészelni lehet, kikerülni nem. A változás jó irányba is mindig egyfajta rosszabbodással indul, olyan ez mint a nagytakarítás: első körben, mikor elkezdjük szétpakolni, takarítani a dolgokat, rosszabb és rendetlenebb mint volt. Majd pillanatok alatt megtisztul és összeáll minden. Egyébként örültem ennek a rosszullétnek, mert azt jelenti, hogy amit csinálok, az hatásos.
Olyan mint az izomláz. Kellemetlen, de jó érzés. Azt is szeretem.

A rosszullétet pedig hányással oldottam meg. Mikor úgy éreztem, hogy már hányinger-közeli az állapotom, akkor segítettem magamon, majd jól is lettem, és mehettem kerti munkázni.

Viszont szuper haladás, hogy már fél liter vizet is meg tudok inni evések előtt. Ma a kertben folytattam le az edzést, a nagyterpeszes hajlongás pont az egész testet megmozgatta. Hozzá a gereblye és a vízhordás remek kiegészítő volt :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...