2012. április 21., szombat

Akármilyen boldogság

Altair és Dius volt kíváncsi, kinek mi jelenti a földi boldogságot.

Nekem most jelen pillanatban az, hogy lassan összeáll minden.
Itthon vagyok az életemben. Helyükre kerülnek a sok évig kuszaságban álló kirakós darabkák, amikről nem is tudtam, hogy léteznek.

Mikor Lívia két éve megszületett, akkor volt egy olyan gondolatom, hogy vele lettünk egészek. Lelki-szellemi szintről beszélek. Azon a szinten tudtam, minden gyerekem ezt érzi. Hogy VÉGRE megjött Ő.
A segítő, hídépítő lélek ideért.

Mikor ezzel kapcsolatosan történik valami, az kicsit igazol, bár nekem nem kell ezzel kapcsolatban igazolás :) Például a kezemben van, és odahívja az apját, akinek elmutogatja miszerint öleljen át minket. Ha bármely gyereknek baja van, Ő vigasztalja. Ha valaki szidás áldozata, akkor sűrű "Ne-ne-ne" közepette odaáll a két ember közé, és abba kell hagyni. Többet tud mondani a pár szavával és a sok mutogatás-hümmögésével, mint mi.

És úgy érzem, mostanában valaki velem kapcsolatban érzi ezt. Hogy "Végre!". Végre arra megyek, amerre mennem kell, ott vagyok ahol lennem kell. Valakinek a kirakósa velem áll össze.

De nem vagyok én ezzel egyedi, mindenkinek az életében vannak jelek és terelgetések, csak észre kell venni.

5 megjegyzés :

  1. Tudod ebben a mai világban megtalálni az utadat nagy dolog! És hogy neked sikerült, nagy erőt ad nekem, mert akkor lehet... csak nem adják könnyen!
    Szép hétvégét, Heni!

    VálaszTörlés
  2. Nálam is a legkisebb ilyen családcentrikus. :o)

    VálaszTörlés
  3. Mi is valami ilyesmit éreztünk, mikor a legkisebb megszületett: Kész, megvagyunk!

    VálaszTörlés
  4. Anikó, megvan az, csak esetleg nem látod. A sorsod (amit nevezhetsz Isteni útmutatásnak is), úgyis terelget. Ha a szeletkék a helyükön vannak, ha sokszor érzed: "Ez így jó!", akkor haladsz. Neked még a rád ható személyeket és dolgokat kell megtanulni annak kezelni amik. Próbáld tanulmányozni a lányod horoszkópját, aszcendens jellemrajzát (12 éves kor után ez a meghatározó), és az összes beszólása-hisztije-elutasító viselkedése a helyén lesz.

    Altair, Dominika, az a legelgondolkodtatóbb, hogy háromnál leálltam volna, és mostanra látom: a két kicsi mennyire kellett még ide erre a világra. A családunkba.

    VálaszTörlés
  5. Én teljesen így érzek Rheussal kapcsolatban. És azóta nem is vágyom újabb gyerekre, valahogy így kerek az egész, megszűnt a hiányérzetem. :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...