2012. április 2., hétfő

Bözse, te állat!

Hallottátok, hogy a családi pótlék és egyes segélyek ezentúl Erzsébet utalványban lesznek fizetve? Legalábbis hőn szeretett kormányunk ezen dolgozik.
Hú, de jó lesz!
Piát eddig sem vettem, ez nem érdekel.
Pelenka még pár hónapig, megoldom.
De azt a tetves rezsit hogy fogom utalvánnyal fizetni???!??
Ráadásul utalni szeretem, az a biztos.
Mióta a postánkon elsikkasztotta egy alkalmazott a csekkekre befizetett pénzt.

Ki fog jól járni, mégis?
Én??
Nem.
Az a boltos, akinél a leginkább piás és egyéb aljanépek otthagyják a jegyet, 80-90%-os áron.
Így támogatjuk a magyar vállalkozókat. Hízzanak még egy kicsit, vagy legalábbis a bankszámlájuk...

Azt érzi valaki, hogy a Pali-ügy csak egy jó nagy takaró??
Ami elfedi azt, amiről tényleg beszélni kéne?
Ki a ló***szt érdekel a diplomája? Amúgy is csak egy látszat pozíció!
Chicago Tribune kérdései? Bameg, hát eddig eljutott a dolog? Ezek nem tudják, hogy itt így mennek a dolgok? Papíron mindenki tanult és diplomás, de valószínűleg Pista bá' a szomszédból jobban elvezetné az országot. Vagy hogy mást ne mondjak, Lustanyu nagyija. Mehetne mindenki kapálni.

6 megjegyzés :

  1. Az utalványosdi kapcsán tegnap nekem is hasonló gondolataim születtek...és biztos nem csak ketten vagyunk :)

    VálaszTörlés
  2. A legtöbb utalvány nem költhető szeszes italra és dohányárura. Ötezrenként belefér esetleg egy doboz cigi, és egy doboz sör. De olyat nem lehet, hogy van tízezerért utalványom, és akkor kérek rajta piát, cigit, meg 10 dkg párizsit.
    Remélhetőleg így lesz ez az Erzsébet utalványnál is.
    Ha egyáltalán lesz ilyen. Amit kizártnak tartok, én személy szerint.

    VálaszTörlés
  3. Hát a hideg étkezési utalványon is simán lehetett venni a Tescóban ruhát, szóval nem hinném, hogy bárkit visszatartana az alkoholtól. Arról nem is beszélve, hogy szerintem a szomszéd is megveszi jópénzért, de a vaterán is ugaranak rá, az biztos. Értelmesebb lenne, ha államilag fizetnék belőle a gyermek iskolai MINŐSÉGI étkezését (legalább egyen, azt nem veszik el tőle). Mert mondjuk a mostani ebédért én sem fizetnék. A GYES meg nagyjából nem sok mindenre jó... sajnos. de azért szüljünk két - három - több gyermeket, mert elfogy az ország.... és egyúttal jelezném, hogy nálad sem kapok visszajelzést, ha még vki hozzászólna a bejegyzésedhez... tudnál rajta változtatni? legyen szép napotok

    VálaszTörlés
  4. Ha minden családban akad majd ilyen jegy, nem biztos hogy jó áron eladható lesz. Fillérekért pedig melyik marha adná el?

    Beszélgettünk a barátnőmmel a szeszes ital-dohányáru dologról. Egyikünk sem él egyikkel sem egyébként. De ha azt mondom a gyerekvédelmisnek, hogy bocsi, de a férjem elver, meg a gyereket is, ha nem veszem meg a piáját, úgyhogy az erzsi utalvánnyal fog megetetni, akkor én most jogosan akarok piát venni, vagy nem?

    Alapállásból rühellem az alkoholistákat, de az ilyen családok mit tudnak tenni?
    vagy ez már nem az én dolgom?

    De amúgy én sem hiszem hogy az egész CSP ebben lenne fizetve, szerintem megmarad a lakásfenntartási meg egyéb önkoris segélyekre, és esetleg valamennyi a CSP-ből.
    De hogy én mondjuk a CSP 80 ezremet ilyen szarban kapjam, az felettébb érdekes dolog lenne.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az jutott eszembe, vajon hogy fogom kigazdálkodni a fizetnivalókat? Merthogy az jó lenne, ha az egész csp-t ételre költhetném, de a valóságban megy belőle a számlákra is. Egyébként a Tescóan étkezési jeggyel vásároltunk amíg volt kajajegy és pelenkát, mosóport ugyanúgy tudtunk venni. Mondjuk cigit, piát sose vettünk.:))Remélem ha bevezetik erzsébet utalvánnyal is be tudunk vásárolni.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...