2012. április 12., csütörtök

Ficánkák

Szili, ceruzával a kezében:
- Fel a kezekkel!
Fáradtan felemelem az egyik karom, mire Ő:
- Magasra! És lábujjhegyen.
- Akkor inkább lőj le...

Este Kevin fürdik. Szili:
- Kevinnel akarok fürdeni.
- Oké, vetkőzz le.
Levetkőzik, pisil, majd jön nyafogva:
- Azt akarom, hogy a Kevin kiszálljon...

Livike elmutogatja,  hogy kis tálkában óhajt kezet mosni. Megkapja, majd kiönti. De pozitív történés: fel is takarítja. Úgy töröl, mint egy igazi gazdasszonyka. Én mondom, takarítani már tud ez a gyerek!

Livi ma egy csoda volt. Anyám el tudott menni itthonról sírás-balhé nélkül, délben szó nélkül lefeküdt aludni és az apja rakta le, majd én is simán elmentem oviba-suliba, míg ő Kirával maradt. Muszáj volt menni, mert a suliban ünnepélyes beiratkozás volt. Ja, nálunk ilyen is van.

Tegnap begyújtottam, jól esett az a kis meleg. Ma már csodálkozva néztem mások füstölő kéményét. Hiába, bentről hidegebb van :)

4 megjegyzés :

  1. Szia Heni!
    Szeretnék tőled szappant venni. Megírod a menetét, hogy lehet?
    Köszi!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy gyakoroltatod a gyerekkel ezeket, így nagy korában lesz saját technikája :))). Ki tudja milyen idők jönnek?
      (Azért kár volt elárulni, mert esetleg valaki lemásolja, azután ott állnak majd szegény túszok lábujjhegyen!)

      Törlés
    2. Igazi hóhér gyerek, mi? Lábujjhegyen, este 7-kor, mi?

      Törlés
  2. Szia! Itt a boltban kinézed, és mailben meg tudod írni, milyen kell.
    Bolt: http://ordogszappan.blogspot.com/p/bolt.html
    mail: ordogszappan@gmail.com
    Mailben szívesen segítek is, milyen problémára melyik a legjobb.
    És én köszönöm :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...