2012. április 10., kedd

Jókedv

Na most valahogy nagyon rendben vagyok. Pedig rettentő sok a dolog. 3 zsák ruha vár eladásra, össze kell szervezni a pénzeket, ott a kert, meg mindenféle. De most, ebben a pillanatban valamiért jó élni. Jobb mint máskor.
Szeretek Heni lenni.

Pedig ovis koromban nagyon utáltam ezt a nevet, és Eszter szerettem volna lenni. De most jó a nevem is, és én is. Szeretem aki vagyok, akkor is ha tudom, mennyivel többet tudnék tenni a világért. Jó az, ahol vagyok, szeretem az életemnek ezt a részét. Jó szakasz.

Pedig már csak két év és negyven leszek. Azt hiszem azt fogom tenni, amit évek óta: előre datálom magam. Mikor betöltök egy kort, automatikusan eggyel többet kezdek mondani, így megszokom mire eljő. Most 38 lettem, de holnaptól 40 leszek. Még két évig. Már a valaki megkérdezné :)

Amúgy ez a kor-mizéria nem tud megérinteni. Azt gondolom,sokkal fontosabb dolgok miatt kell aggódni az embernek, mint az, hogy hány éves.

Hoppá! Volt ugyan hétvégén torta, de nem is lettem felköszöntve tortával és gyertyával. Ez már jobban megérint :) No majd sütök egyet a héten, gyertyásat. Lesz okunk megint tortázni.

Mitől van jókedvem? Én sem tudom, mert hulla fáradt vagyok, de teli energiával. Sokat vizet ittam ma is, és tegnap elkezdtem a saját gyártású kombucha italom is inni. Nálunk már az almaecet is két üveget foglal el, de ennek a kombuchának is gyorsan ketté kell osztódni, mert lesz keletje. Finom, és nagyon sok jó hatása van.

Na szóval, szeretem a rumlit is, ami körbevesz, mert van mit csinálnom. Sosem unatkozom, és ugyan nincs időm és energiám olvasni, de így is minden nap tanulok valamit. Értem és érzem a dolgokat-embereket, ha kicsit elengedem magam, akkor egész mélyen. Még a csóró időszakok is tanítanak valamit, például lemondást, spórolást. Megélni nem jó, de túlélni igen. Képesnek lenni valamire, mindig élmény. Mint vállalni a véleményünk, és hitvilágunk a világgal szemben is. Mint ő, ott lent a klipben:

A zene csak úgy jó.

12 megjegyzés :

  1. Idősebb vagy 1 hónappal és 1 nappal (asszem)!:-))))

    Isten éltessen sokáig! Szeretetben boldogságban, Heniként!

    (tortát én is magam gyártom!)
    De jó is az a 1974-es év....:-)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Anikó! Már másfél hete volt :) Én is szeretem '74-et :))

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen utólag is! :)
    És olyan jó, hogy ilyen jó kedved van! Sokat gondoltam rád a napokban, mert a testápolóid csodát tettek a gyerekeim kezeivel, amik iszonyúan néztek ki az ekcémától, és a szteroidos krém sem segített látványosan. Kétszer kentem be nekik alaposan, és elég volt, még Rékának is. Hihetetlen örömmel jött, hogy a csaknem két hónapja fekete smirglinek kinéző kézfeje olyan, mint a babapopsi. Szóval köszönet!!!

    VálaszTörlés
  4. Kikocs, ennek nagyon örülök!! Mondtam, a kakaóvajas egy gondolattal jobb, mint a shea :))

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen sokáig! :o)

    (És ne legyél Eszter, mert úgy az exfeleségünket hívják!) :oP

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen! Novemberben voltam 38, most még nem veszek tudomást a közelgő 39-ről.
    Az én módszerem fordított a tiedhez képest, egészen a születésnapomig 38 leszek.:)

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen, Heni, utólag is születésnapod alkalmából - és attól függetlenül is! :)) A remek gyerkőcök felneveléséhez és önmagad kiteljesítéséhez lelki és fizikai erőt, humort és empátiát kívánok! Szerencsére Nálad ezek mind megvannak, szóval soha ki ne fogyj belőlük!
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a biztatást Brigi :))

    VálaszTörlés
  9. Még sok-sok boldog szülinapot nagy családod körében:)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...