2012. április 25., szerda

Már megint...

... zene.
Ne haragudjatok, kik a magvasabb gondolataim, gyerek sztorijaim, vagy hisztijeim miatt jártok ide :)
De el kell mondanom, Ákost unszimpatikus figurának tartottam. Bár most hogy belegondolok, ez nem sokat változott. 
De a zenéjét sem szerettem. Az Indiántánc óta nem hallgatom. Igaz, azon a koncerten voltam... Jó volt.

Most pedig? Ha nem hallgatom meg egy-egy új számát sokszor, képes vagyok egész éjjel dúdolni magamban. Bele eszi magát a létembe, és le kell csendesíteni azzal, hogy sokszor meghallgatom.

Nem először van ám ez így. Már a harmadik befutó slágere megy most, amivel ez történik.

8 megjegyzés :

  1. (a személyét magát inkább hagyjuk), de én a zenéjét eddig is nagyon szerettem (főleg a mondanivalójukat). a régi slágereket mind kívülről fújom, a gyermeknek szoktam is énekelni... még nem mondta, hogy unja :) ezt speciel nem is ismeretem - el vagyok maradva a mai divattal....

    VálaszTörlés
  2. Biztos nem hallgatsz rádiót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is bírom a zenéjét és ha reggel lesz meghallgatom teljes hangerővel ezt az újat is.

      Törlés
  3. Jaj, ez jó volt. Én minden számát szeretem, már nagyon régen.

    VálaszTörlés
  4. Valakinek a művészete szerintem nem elválasztható a személyiségétől, szerintem nem Ákost nem bírjátok, hanem azt, ami a médián keresztül átszűrődik belőle, és lecsapódik bennetek. Azt, amit mondunk, azt lehet hazudni, elferdíteni, máshogy érteni más körülmények között. De egy dalt, festményt, verset, amibe az alkotó beleteszi magát, nem lehet meghamisítani. De vitatkozhatunk róla. :)
    És Heni, az is te vagy, hogy mit szeretsz :) Szóval ezért is jövök :)

    VálaszTörlés
  5. Igazad van, átjön a dalokon a művész személye :) Ez inkább a "Mi a túró van velem, én nem akarom őt kedvelni!" érzés.

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Hmm... köszi, hogy írtál ide, meg is hallgattam újra :))

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...