2012. április 16., hétfő

Másképp, a blogról is

Miért lett ez a blog?
Miért ez a címe?

Mert ezt az oldalt fogom használni arra, - persze az életmód változásom részleteinek taglalása mellett - hogy másféle dolgokról beszéljek, olyan dolgokat osszak meg, amik szerintem súlyosan károsak és természetellenesek. Aki jobban belegondol, láthatja, már amiről eleinte szólt, a vízivás fontosságának és mennyiségének hangsúlyozása, az is eltér a napi gyakorlattól. Hisz már a gyerekek is úgy vannak sokszor tanítva: "Ne igyál, sokat fogsz pisilni!" "Ne igyál, megyünk el itthonról!" "Leves mellé nem kell inni!"

Ezek, és még sok más hasonló, rosszra tanító tégla-mondata van annak, aki nem elég tudatos.


Inni kell. Vizet, lehetőleg tisztítottat. Mert ami nem víz, az nem innivaló. Bizony, a tej, az üdítő, a tea, minden amiben van egyéb, mint ami vízben, azt a szervezet élelemként hasznosítja, nem italként. A szénsavas víz dehidratál, azaz kiszárít, az sem innivaló. Szomjoltónak, ideiglenesen megteszi, de nem több.
Írtam már, minden pisilés után iszom egy pohár vizet. 15 alkalommal számolva ez már 3 liter. Eltelítődni nem tudok a vízzel, szerencsére mindig jól esik, nem kell kényszeríteni magam. Vágyom már a többlet folyadékra.

Mikor elmegyek itthonról, mi a legjobb megoldás? Mert wc nem mindenhol van, az ember sokszor inkább visszatartja, és akkor nem is iszik, csak ne kelljen fizetni érte, nem megfelelő tisztaságú mellékhelyiségbe menni, satöbbi. Könnyű a helyzetem, mert csak két hetente hagyom el több órára a falut, és ott már meg tudom oldani. Bevásárló központ, piac, kajálda. Ilyen helyeken van mosdó, lehet használni. Viszont hogy ne legyek átfolyós vízmelegítő, azaz ne kelljen félóránként kimenni, kevesebbet iszom ilyenkor. Hat nagy korty helyett csak hármat. Így pótolom is, és a szomjam is oltom, sok idő sem marad ki.

Jól van, ezt megírtam, de ezt a bejegyzést most megosztásra akartam használni.

Régóta vallok/hiszek másképp dolgokat. Apránként minden teóriámra találok bizonyítékokat, vagy embereket, akik szintén másképp látják a világot. Én nem tudok olyan nézeteket magaménak tekinteni, miszerint: "Valamiben meg kell halni." "Minden káros, minden rákot okoz." Úgy gondolom, nem nekem kell bebizonyítanom, hogy a károsnak kikiáltott dolog valóban az. Bizonyítsa az ellenkezőjét aki akarja. Ha tudom valamiről, hogy káros vegyszer, akkor sem megenni, sem magamra kenni nem akarom, nem is fogom. Így van ez a fluoriddal is.

Érdemes ezt a cikket végigolvasni a flurorid károsságáról. Illetve ezt a cikket a vízről, emésztésről, táplálkozásról.

6 megjegyzés :

  1. Szia, ma van az első tudatos "vizes" napom. Még nincs vége a napnak, de megvan a három liter!!!

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább, ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  3. Én is most kezdek figyelni rá hogy igyak.. Sajnos én elvagyok napi egy pohár vízzel, nem véletlenül vagyok olyan narancsbőrös,hogy az már karfiolnak is elmegy. De eddig még odafigyeléssel is csak másfél liter csúszik le. :( Igaz nem is megyek 15x pisilni max 3x egy nap.::( Pedig nem jó, tudom

    VálaszTörlés
  4. És a hajszárazság? Szerintem az rosszabb, mint némi narancsbőr :) Patrícia, talán megbocsátod, ha itt írom le: szerintem a sok stressz mellé, ami mostanában kijut neked, nem hiányzik semmilyen testi probléma, ami a vízhiány miatt felléphet. Jól emlékszem, a cukorszinteddel is volt gondod? Igyál, pisilj, mert muszáj foglalkozni vele! Olvasd el superwoman legutóbbi írását, eszerint neked is szól :))

    VálaszTörlés
  5. Gondolod hogy a hajszárazság is emiatt van?
    MOst iszok, vizet is, zöld teát is, elkészítem a másfél literes üvegbe a vizet, vagy teát,ízesítetlen gyenge zöldteát, azt húzom meg.

    VálaszTörlés
  6. Sok minden miatt lehet száraz a hajad, de ha ilyen kevés vizet ittál eddig, akkor emiatt romolhatott az állapota.

    Örülök, hogy iszol :D

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...