2012. május 19., szombat

Kevin a takarító

Bizony, mindenkiben ott vannak a rejtett lehetőségek. Kevin is tud szépen takarítani, ha akar.
Most kitalálta, hogy takarít, pénzért. Nem baj, hogy azt mondtam neki, nincs pénzem erre, akkor tartozzak. Jó hogy nem kér a húsomból egy fontot...
Szóval szépen letakarította a tűzhelyet, de tényleg nagyon alaposan, majd kérdezte, mit lehet még. Mondom ott a kád, ki lehet sikálni. Az is megvolt, az előlap is, majd a sparheltet vette kezelésbe. Most tartozom neki 150 forinttal.
Viszont mióta tudom, mire képes, nem vagyok szívbajos, ha Kira épp mást csinál.
Tudom, könnyedén megoldja az ilyesmiben való segítést Kevin is.
Mondtam is neki:
- Látod, ha csak egy ici-pici segítséget kapok, akkor egyből tiszta lesz olyasmi is, ami amúgy ki szokott maradni.
Ebből csak az "ici-pici segítség" ment át, mert pontosított:
- De én sokat segítettem!
Így aztán ebben maradtunk.
alul-középen tiszta Shylock...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...