2012. május 31., csütörtök

Lehetne címe is

Most javarészt a képek fognak beszélni.

 Lívia, aki már saját maga válogatja össze, mit akar viselni, bár nagyon extrém esetben hagyja magát meggyőzni. Amiben nem enged, az a cipő. Pontosan tudja, sok cipő közül választhat, amit ki is használ.
 Bodobács költőhely az iskola egész környéke. Amit már többen is mondtak Kirának, mekkora dolog, hogy ilyen szép a suli környéke.
iskola hátsórész

bodobács vizsgálat
 Minden nap szedünk pár marék bodzát. Szárítjuk teának télire, illetve friss innivaló készül belőle. Lesz majd szörp is, sőt a bogyóból majd vegyes lekvár is. Ami miatt még említésre méltó, az az illata. Ismeritek, ugye? Szorozzátok meg százzal, és képzeljétek el a hálószoba ablak alatt. vagy mikor hazafelé jövök valahonnan, és a sűrű dzsungelből kiérek ide:

és megcsap ez a finom, édes virágillat. Tovább lépkedve pedig ez a bodzadzsungel tárul elénk. Szép.

Íme a kedvenc fám mély "ráncai":

 A kisasszony pedig igazi csajszi. Ruhákat válogattam, vagdostam. Azaz átszabtam azokat, ami senkinek nem kell. Javarészt lánykaruha készül belőlük. Ezt a felsőt kinézte, kikapta a kezemből, merthogy strasszos. Elmagyarázta, hogy az az övé. Mondtam neki, hogy jó, de kivágom és meg kell varrni. Ő kihúzta a varrógép székét, és mondta, hogy "ide-ide". Gyorsan összedobtam neki a lockkal, ő pedig előbányászta ezt az úszósapira hajazó kis sapkát, és parádézott. Persze fotót nem engedélyezett :)


Ezek  pedig a legutóbbi napfotóim:


 Illetve egy bodzavirág-fotó (kis zöld pókot akartam, de túl jók a rejtőszínei), és egy éjjeli Hold fotó.


nem ufo


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...