2012. május 6., vasárnap

Erdő, erdő, erdő

Pár napja érik már egy erdős bejegyzés :)
De nem értem rá. Estére pedig elfáradtam. Fáradtan pedig nem tudok írni. Olyankor mennem kell lefeküdni, hiába én pacsirta típus vagyok.
Ez a kép az első, mikor napos reggeleken belépek az erdei "kapun". Itt már kezdek kisimulni, ez az egyik kedvenc helyem :)

Tegnapelőtt Lívivel voltunk csalánt szedni, krémet csináltam, no meg persze szappant. Feladtam rá a gumicsizmáját, ami most csalánozó csizma lett, és mentünk. Egy növény megcsípte, de egy rossz szava nem volt. Ment tovább, és mikor mondtam neki, ne nyúljon hozzá mert csíp, akkor mindig megmutatta a térdét.

Megcsodáltunk minden bogarat, a madarak hangját, ami még mindig "háp-háp", és szedtünk több helyről csalánt. Rövid kis séta volt, de annál üdítőbb.

Tegnap pedig Krisztiánnal mentünk ki estefelé, és vittük Csipi kutyát is. Elengedtük, mondván okos és megbízható. Ekkor tűnt el a kanyarban. Jól van, mondtam, majd hazajön, eddig is így tett.
De tényleg visszajött, és végig a 200 méteres körzetünkben maradt.
Szarvast nem láttunk, pedig előző este Kira tanúja volt egy 8-10 szarvasból álló kis csapat vonulásának. Buksival futottak, mikor az aljnövényzet zörgésére megálltak, és 5 méterre tőlük átmentek az úton a szarvasok. Buksi is csak csóvált nekik, hiába, hozzá van szokva. Kira sem ijedt meg, futottak tovább. Azért jó, hogy nem oroszlánok vagy medvék élnek errefelé :)

 Szarvast ugyan nem láttunk, de megtanultam Krisztől, hogy a fák is forognak, követik a napfényt. Minden nap fordulnak egy picit, pár ezred millimétert, és az évek alatt többször körbefordulnak. Ez látszik a törzsükön is, ha jól megnézzük.
a ferde vonalak a törzsön a forgástól keletkezett mélyedések
Nagyon érdekes, ugye?
Mint az, hogy megörülök a napfotókért. Az, hogy minden zöldet lefényképezek, még érthető is. De könyörgöm, én nő vagyok! A Hold az én égitestem! Na jó, kos is vagyok, tűzjegyű, szerethetem a napot. Biztos a tűz jegy miatt szeretem a vizet is, mert rendezi az energiáimat :)






3 megjegyzés :

  1. Gyönyörű képeket hoztál, köszönöm!
    Ne foglalkozz azzal, hogy mit kellene szépnek/érdekesnek látnod, csak fotózz!! Ilyen szépeket még, még.

    VálaszTörlés
  2. Tökjó a szellemkutya a képen :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...