2012. május 19., szombat

Zsongó erdő

A magas fák tetején nem is látjuk a virágokat, bár illatoznak veszettül. A méhek döngése viszont belengi az egész erdőt. Szép, halk morajlás kísért minket végig az úton.
A három fiúval és Csipi kutyával indultam el.
Szabolcs akarta vinni a pórázt, de mondtam nem adom, mert még izgatottan rángat, de bent az erdei úton úgyis elengedem. Ekkor aggódtak kicsit, hogy mi lesz ha.
Mondtam, nem lesz semmi, mert tesztelve van, visszajön. Kicsit fut, majd jön. Így az első 500 métert három fiúval versenyezve futotta le az erdei puli.
Komolyan, ő az egyetlen ilyen szempontból megbízható kutyánk. Végre Szili sem belém csimpaszkodott, hanem futott a többiek és a kutya után. Az elején csak távolról láttam őket.

 De így nyugisan tudtam fotózni :)
NAPCSÍKOK

NAPFÜGGÖNY

NAPSUGARAS SZIVÁRVÁNY
Amúgy tyúkhúrt akartam gyűjteni, teának is, és a fagyasztóba is. Sikerült, sok helyen van. A tisztáson mindig megilletődöm a szépségétől, a felhők és fák találkozásától, a harmóniától, ami itt belém költözik.
Szeretem.
Hazaúton Szabolcs hamar megfogta Csipit, és pórázon vitte. Előreszaladtak, majd rohant vissza a kutyával, és kiabálta:
- Anya, képzeld! Átment előttünk egy őz!
Már megint.
Én semmit nem láttam, csak a gyerek.
De egyszer talán én is belefutok egy szelíd fajta vadállatba.
Mert őszintén szólva a vaddisznó és a borz annyira nem mozgatja meg a fantáziám. Azokkal elvagyok úgy is, ha csak a nyomokat látom :)









 Jó növénygyűjtő séta volt, mire visszaértünk Lívia is felkelt, kezdődhetett a második műszak :)



7 megjegyzés :

  1. Klorofillban gazdag, lúgosít (annak akit érdekel :)), májtisztító, azaz méregtelenítő, nyákoldó, C-vitamin forrás, légúti problémákra, húgyúti gondokra.
    Nyersen saláta, főzve főzelék, leves, stb. Szárítva tea.
    Pár link:
    http://terebess.hu/tiszaorveny/vadon/tyukhur.html
    http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/03/eheto-gyomok-tyukhur-csillaghur.html
    És ezt sem árt elolvasni:
    http://fusz.hu/vakbarat/olvas.php?id=12513

    VálaszTörlés
  2. Igen. Erre is kiràndulhattok egyet a gyerekekkel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké a szünetbe megbeszéljük. De vigyázz ám a szavadon foglak!:)

      Törlés
    2. Nem is csak a levegőbe beszéltem :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...