2012. június 23., szombat

Ember, bonyolíts!

Megígértem valakinek, kirakom a blogra ezt az írást. Emiatt feltelepítettem a csak szkennernek tartott HP nyomtatómat. De a telepítés nem sikerült, leszedtem, újratelepítettem, de harmadszor is hiba történt. Hagytam, nem foglalkoztam vele, majd ma reggel elkezdtem a tabletre szken programot keresni.

Találtam is, pdf-et csinál a képből, nagyon örültem neki, de úgy eldugta a beolvasott képet, hogy az asztali gépen nem látszott. Én pedig arról blogolok. Elküldtem magamnak mailben, az jó volt.

Majd elkezdtem gondolkodni, minek ez nekem? Csak fotóz, nem ám a képernyővel olvas be! Ez nem szkennel ám, csak ez a neve! Akkor nem kell külön program, simán lefotózom, a szövegbe semmiképp nem tudok belenyúlni, elég a fotó is. A tabletnek jó a kamerája, bár zsebre tenni azért nehéz lenne, tehát nem viszem erdőjáráshoz :)



Belegondolva, sokkal több időt eltöltöttem ezzel, mintha simán beírtam volna :))

A képet mentsd a gépedre, úgy lesz a legegyszerűbb elolvasni (jobb egér, kép mentése más néven, hely megadása). Érdemes, jó írás.

Legközelebb jövök a hét témájával.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...