2012. június 21., csütörtök

A félrehallások mestere, kutya és madárvilág

Az előzőekben kiírt játékselejtezés a meleg időre való tekintettel elmaradt. Illetve másnap (tegnap) reggelre lett meghirdetve, mert akkor jobb az idő. 7 órakor fel is öltöztek, majd nekiláttak. Kevin és Szabolcs.
Kimegyek, kérdem:
- Hol vannak a játékok? (a bejárat mellett kellett volna tornyosulniuk)
- Rendbe raktuk, ahogy kérted.
- Remek, bár nem ezt kértem, de köszi. Akkor dobáljátok ki a törött rollert, meg ilyesmiket.
Én pedig majd feltakarítok ott.

másik:

- Kevin, a konyhapultról a kisvödröt, amiben zöldségek vannak, szórd a komposztra légyszi.
Térülök-fordulok, csinálom a kutyakaját. Nincs meg a kenyérhéjas-maradékos tányér, amit minden nap gyűjtögetünk nekik.
- Kevin! Mit vittél ki? Mert a vödör itt van!-- de a kutyák ácsingózása a komposzt felé mindent elmond. Hiába, etetési idő van :)

Amit már a környék néhány madara is jól tud, ugyanis időre jön pár barázdabillegető és szerintem csóka. Mert Krisz szerint a csóka fekete. De én nagyobb szürke madarat láttam becsapódni Csipi kajájához.
Csóka pedig él az erdőben, jár a szomszéd kertbe, szóval miért ne lehetne?
forrás: utikuti

Lényeg, hogy este 6 óra előtt kezdenek csivitelni az éhes madarak, mondom jobban tudják, mikor van kutyaetetés, mint én.
Csipit egyébként nem zavarják, sőt Krisz egyszer látta, ahogy megvéd egy madarat Borisztól. Buksi konkrétan a tetőt is ugatja, ahol madár tanyázik, és el is zavarja őket.

Tegnap kutyát fürdettünk, megszentségtelenítve Szili szülinapi homokmentes homokozóját. Főztem mosódiót (1 hete), és olvasztottam szappant. Ennek keverékével mostuk át a kutyákat. A mosódió állítólag bolha ellen is megteszi, de nem voltak bolhásak. Pedig a főzetbe tettem ún. bolhafüvet, magyarul fekete üröm leveleket. De azon kívül, hogy zöld levéldarabkás lett a kutyák szőre, nem sok feladata volt, mert nem bolhásak.

Minden reggel 9.40-kor jön egy barázdabillegető, és a szomszéd kéményéről dalol nekem.

Ma pedig a sulitáborosok kirándulni mennek Pestre, múzeumba. Kevin felkel, és mondja:
- Ma boldog nap van, mindjárt kiugrom az ágyból.--de 5 perc múlva már a tableten nyomkodja a farmját :)

Kérdem én, boldog nap a 38 fokban busszal múzeumba menni?? Ha elvinnék őket strandra még fizetnék is érte! De hála Istennek az igazgatónőnk a kultúra szerelmese.

A tegnapi főzelék pedig véletlen kint maradt, sebaj, ma megint főzhetünk :) Pedig azt hittem, megúszom. De nem, most mehetek a zöldségeshez betevőért.

De biztos nem lesz itthon Maggi Forró Bögre --Illatos csirke ízű-- amiről olvastam egy hirdetős újságban.
Bár a "bögre" helyett a "luvnya" a használatos egyes körökben,  úgy tudom.És a rohadt csirkék? Rasszizmus? Hátrányos megkülönböztetés?


Én javasolhatom ez alapján esetleg az "Etus Forró Ribizli"-t pörköltszaft ízben,  esetleg hónaljszag ízben--megnevezéseket ?  Hmmm?

3 megjegyzés :

  1. Üditő volt a mai bejegyzésed, Heni!:-)))
    Még nem jött meg a mail. Hu-ra kell küldeni.
    bneaniko@gmail.hu

    VálaszTörlés
  2. Küldtem,bár azt hittem csak .com van belőle.

    VálaszTörlés
  3. Légkondis busszal mentek ám :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...