2012. június 21., csütörtök

Macska az úton


Reggel, boltba menet láttam ezt:
A macska és a barázdabillegető nézegetik egymást, majd a macska ugrana, a madár elrepül.
Később, a Galgánál igazi bukórepülő-fecskeivást nézhettem meg. Jön a fecske, a víz fölé száll laposan, majd a csőrét épphogy beleérintve a vízbe iszik. Ezt sokszor megismétli, míg eleget nem ivott. Eddig csak a kora reggeli pocsolyás ivást láttam, ez új volt.
Azért itt is el tudnék nézelődni pár órát. Békakoncert, kacsaúszás, fecskeivás.

Nem volt a reggeli túra betervezve, de nem bántam. Gondoltam gyűjtök pásztortáskát. De az égen-földön nincs erre. Mármint kevés volt, és az sem mind egészséges. Mentem a kastély alatt, és pásztortáska helyett találtam máriatövist. És megint szedtem sok lándzsás útifüvet, meg diólevelet is. Tudom, roppant izgalmas napom volt, de ennyi most elég :)









2 megjegyzés :

  1. Jók ezek a pillanatok :) A pásztortáska helyett, pásztorsáskát olvastam :D :D Gondolkoztam mit akarsz az olyan bogárral, (ha egyáltalán létezik) csinálni? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Jó lehet a pásztorsáska is, főleg tinktúrának :) Ha egyáltalán létezik :D

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...