2012. június 12., kedd

Mikor a dolgok elülnek

Azt hiszem írnom kell a pangásról is. Arról a fajtáról, mikor pang az ember élete, nincs ideje foglalkozni önmagával. Mostanában csak az ivás amit még tartok, mozogni, azaz extra sport nincs. Séták igen, de sajna az sem minden nap. Vitaminhiányom is van, és sok a dolgom. Bár tudom, a sok dolgom nem kéne hogy bármiben megakadályozzon, de azt hiszem ez a pangás: nincs kedvem.
Történtek dolgok nálunk, problémák a nagylányommal, még nem hevertem ki lelkileg, bár haladok. Már nem vagyok idegroncs, csak fáradt.
Szerintem nem is vitaminhiányom van, bár a sok idegeskedés miatt a magnézium és vasszintem biztos alacsony, de két hét csalánkúrával visszadolgozom.
Egyszerűen belefáradtam ebbe a problémaözönbe, az iskolai-óvodai év végébe, mindenbe.
Most ez van, azt gondolom, vállalni kell ezt is, hogy a Másképp-blog most pihen. Pedig vannak témáim, csak épp ki kell dolgozni őket rendesen, és megírni.
Fogok ide jönni, lassan visszarázódom az életembe.

8 megjegyzés :

  1. Segíthetek? Szívesen meghallgatlak, sajnos a távolság miatt, nem tudok bekopogni hozzád egy kávéra.:-(
    Új e-mail cimem van bneaniko@gmail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó, küldtem mailt.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Még nem kaptam meg, de nagyon várom!:-))))

      Törlés
    4. Arra a cimre irtam,csak gmail.hu helyett com-ot irtam.

      Törlés
    5. Arra a cimre irtam,csak gmail.hu helyett com-ot irtam.

      Törlés
    6. Akkor azért nem kaptam meg. gmail.hu a vége. (én sem tudom miért lett így...:-)

      Törlés
  2. Kedves

    Ezek a pangó korszakok csak megerősítenek a következő lépéshez. Kitartás, melletted vagyok!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...