2012. június 22., péntek

Mit merj csinálni, ha lúzer napod van?

Mert jól kezdődik, igaz hajnal 4 óta fent vagyok. A vihar, ugyebár. Sebaj, lehet a konyhában üldögélve sorozatot nézni, jó ez a tablet. Utána lehet feldolgozni a macerátumokat, miután az ovisok is elvonulnak. Még mindig jól alakulnak a dolgok, Lívivel elvagyunk.
Krisz egyszer csak hív Vácról, mikor megy a következő busz, mert elbeszélgette az időt, és lekéste. Röpke másfél óra ücsörgés vár még rá.

Közben itthon:
az utolsó adag méhviasz, krémkészítés közben, melegen kiborul. Félig a lábamra. Sebaj, viasz, így hamar hűl, de ráköt a lábfejemre, és a kőre is :)

Míg kapirgálom a spaklival, azon gondolkodom, ha feltakarítottam volna előtte, most meg lehetne menteni. Így most nem lehet.

A dolgoknak nincs vége, mert a tegnapi gyümölcslevest raktam el fél óra elteltével a hűtőbe, mikor egy rossz mozdulatnál kiömlött. Be a hűtőbe, a hűtő elé, a fagyasztórészbe.

Kérdem, mit merjek ma még megfogni?

Mert ezek után az ebédből is ejtettem a földre, de a kutyának szántam, sok lett volna nekünk  :)

4 megjegyzés :

  1. Jobb, ha nem nyúlsz semmihez :)
    én tegnap öntöttem forró zsírt az egész kézfejemre (így jár az ember, ha az ura pörcöt akar a túrós tésztára), ráadásul az elején nem is fájt, csak néztem, hogy folyik rá.... aztán egész nap cipeltem magammal a tál hideg vizet és áztattam benne a kezem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. orbáncvirág olaj csodákat tesz, azzal kentem a kicsi arcbőrét, mikor magára húzott egy forró vízzel telt bögrét (nyoma sincs az égésnek, pedig minden volt az arca csak szép nem), fájdalomcsillapító hatása is van...

      Ildiko

      Törlés
    2. Még volt pár elejtésem, de semmi vészes. Azért a forró zsír rosszabb, mint a hamar hűlő méhviasz

      Törlés
  2. Ildikó köszi én is az orbáncolaj ötletet, majd szerzek be én is :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...