2012. június 29., péntek

Napi túrázás

Tegnap Kirával mentünk el oda, ahol meg akartam nézni, mi is van. Mint kiderült, ő már járt arra sokat, bringás adrenalintúrákra. Azaz szűk és meredek utakról legurulni. Ott egy dimbes-dombos rész van, erre pont alkalmas. Nem túl veszélyes lejtők, de épp elég, ha ilyesmit akar valaki csinálni.
Körpanoráma videó (fújt a szél, nem jó a hang):
 Láttunk barikat legelészni:

Visszafelé más úton jöttünk, persze nem hazudtoltam meg magam: 10 percenként ránéztem a gugli térképre, hogy jó irányba vagyunk-e :)
Megállapítottam: nem szabad szedőtasak nélkül elindulnom, mert olyan nincs, hogy ne szedjek valami növényt.
Amerre hazafelé jöttünk, az olyan hely, mintha egy dobozban lennénk. Ritkábbak a fák, de magasak. És nagyon visszhangzik. Sajnos videón nem jön át a visszhang.



egy favágás mementója
Kira a kedvenc fám mellett: ez már a házunktól pár méterre
Az egész túra 3/4 óra volt, igyekszem ma is megismételni. Bár gazolni valóm van, Krisznek pedig ásni kell, ugyanis kötelező a csatornára való rákötődés. Igaz, csak jövőre, de addig is: 10x annyi lenne a talajterhelési adó. Ami azért nem annyira jogos szerintem. Sőt elég gusztustalan formája a kényszernek.

Nektek Kellemes meleg Napokat, jó hétvégét!



3 megjegyzés :

  1. Bárcsak ott tartanánk a csatornázással, hogy ásni kelljen! A heti szippantás rengetegbe kerül(nem is szoktuk), de nálunk még csak a duma megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden megtett km-hez gratulálunk!

      Törlés
    2. Az a ciki, hogy eddig ugye a víz került x forintba köbméterenként, plusz 120 ft/köbm. a talajterhelési adó. Most a talajterhelés erre az évre 1200 ft/köbm., ráadásul az elfogyasztott mennyiséget 1,5-tel szorozni kell. Úgyhogy jövőre rohadt sok talajterhelési adót kell ám fizetnünk, akkor is ha most csatornázunk- de öröm, hogy a Fundamenta be van fizetve a házra. Mert bevallom, én ezzel nem foglalkoztam.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...