2012. június 18., hétfő

Otthoni vizi fitness

Nyár, medence, hűsölés.
Végre kicsit magamra találtam, kezdek a saját igényeimmel is foglalkozni.
Kezdésképp elárulom, a mi medencénk nem túl nagy, simán le tudok ülni benne, a víz ilyenkor nyakig ér.
Az alábbi gyakorlatok a kétméteres olimpiaiban nem ajánlottak.

Kimegyek hűsölni egyet, persze eszembe jut: itt tornázni is lehet. De inkább még a gyerekek hazatérte előtt, mert nemsoká ők veszik birtokba a medencét.  Előtte még lenyomhatok egy fél norbi aerobikot. Csak a talajrészt, kiegészítve. Mert abban nincs, viszont a vízben remekül lehet mázsa felett is fekvőtámaszozni. Szűk és széles kartávolsággal is. Az első ötöt még nem érzed, de a tizenötödiknél már érzed a valaha volt izmaid.

Jöhet a has.
Fenék a medence fenekére, párba rakott, felhúzott térdű lábak, és a homlok összeérintgetése. Remek hasgyakorlat, és a vízben nem fáj tőle a gerincem! Vagy a lábak felpakolása a medence szélére derékszögben, és a derék emelésével a homlok térdhez érintése.

Volt még négykézlábas lábemelgetés a feszesebb fenékért (jó hogy nincs nagy forgalom az utcán), csak a karon való támaszkodással a test forgatása: derék és has gyakorlat, és még annyi minden lehetett volna, de közben ment a sütő bent, így mennem kellett. Előtte még levezetésképp a Nap felé fordítva az arcom töltődtem kicsit, és ennyi volt.

Jó ez a torna, mert nem izzadunk meg, kíméli a gerincet, ízületeket, és az ugrálással nem verjük fel a padlószőnyeg porát.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...