2012. július 27., péntek

Gusztustalan...

... dolgok (is) voltak ma.
Több is, bár volt ami nem vészes.
Kezdődött a medencepucolással, amit annyira nem szeretek. Ráadásul napok óta 10 centi víz algásodott benne, így eléggé érdekes illata volt. Mindegy milyen egészséges az alga, nem jó szagú. Ráadásul egyedül emelgettem, szóval jutott rám is. Én pedig, ha nem tudná valaki: utálok foltokban vizes lenni. A vízben jó, de kiszállva egyből törölközöm. Ez a víz pedig zöldes volt :/

Majd délután Szilike meg lett büntetve. Ami eddig még nem nagyon volt (néha egy-egy fenékre csapáson kívül), szóval bünti-szüzek voltunk mindketten.
Sarokba állt, mert bántotta a húgát.
Én pedig mentem kombuchát szüretelni a sufniba.
Hallottam, hogy sírva hív, de mondom hisztizik a büntetés miatt, kibír 10 percet, míg végzek.
Mint kiderült: azt hitte elmentem, és azt hitte aki büntetésben van, az nem mehet vécére sem, így bepisilt a szőnyegen ülve.
Nem gondoltam, hogy ezt mondanom kell, de neki kellett volna.
Azt a sarkot pedig amúgy is ki kellett takarítani, de persze nem ilyen módon akartam.

A vágyaimat egyébként is pontosítva kell kiküldenem az éterbe, mert mindig ilyenek vannak. Múltkor azt állapítottam meg, hűtőt kellene takarítani, de ráér holnap. Aznap még kiborítottam a gyümölcslevest, persze a hűtőbe is jutott.
Vagy arra vágytam, bár nyitható lenne a konyha ablaka. Fél óra múlva takarítottam, és egy repedt, vékony ablakocska ki is tört. Most szúnyogháló van a helyén, nemsoká beüvegezzük. De a vágyott légmozgás megvan a konyhában.
Na szóval, azt már tudom, amire vágyom, az mindig meglesz, csak néha kicsit kényszerített útvonalon.
Arra vágyni sem merek ilyen pontosan rögzítetlen módon, hogy pl. tetőcsere, nehogy a legközelebbi vihar elvigye ://
Egyébként jó dolog ez, mert mikor pénzhiány van, és pontos összeggel küldöm ki a kérést az éterbe, az is megvan pár napon belül. Eddig mindig így volt, néha kicsit több is. Nem nagyon, a nagyságrend megmarad, de jön.
Ez most nem dicsekvés volt, de lehetett volna :)
Emiatt kéne jobban hinnem a dolgokban, és kicsit nagyobbat kérni. Mondjuk annyit, amiből megoldom előre a téli fűtést, azaz megveszem a fát, vagy a ház nyílászáróinak szigetelését, felújítást, ilyesmi.
Nem Hawaii nyaralásra gondoltam, bár jó lenne, de azt az agyam úgysem fogadná be, mert túl lehetetlennek tűnő.

Szóval idén nyáron nem a tengerpartra, hanem az állatkertbe szeretném még elvinni a gyerekeket. De hétfőn jön a csatornabekötő fickó, és emiatt meg más dolgok miatt is a következő hetem zsúfolt lesz. Hétvégén pedig elutazunk két napra a gyerekekkel. Nagyon várják, Szabolcs már ma el akart kezdeni pakolni :))

Arra is vágyik az ember, hogy a gyerekei hamar önállóak legyenek, oldják meg, ami belefér a gyermeki létbe. Lívi kicsit erősebben akarja ezt, mint én, mert tegnap levette a pelenkát, felvett bugyit, és úgy létezett. Ez nem probléma, mert mostanában előfordul. De sikerült bekakálnia, és ennek tudatában felmászott a pelenkázó szekrényre, onnan kiabálva nekem. Én ezekről a dolgokról mit sem tudva ültem itt a gépnél, ittam a kávém, és pihentem. Krisz kint volt a fiúkkal, így Lívike egyedül ügyködött. A kiabálást hallottam, de semmi fájdalmat és pánikot nem hallottam ki a hangból, így elkönyveltem: ráér 5 percet.

Nem ért volna rá. Mert egyedül ügyködve próbált levetkőzni, így még a haja is szaros volt. Nem tudom mit csinált, de az egész teste szaros, azt sem tudom, hol fogjam meg, mert az addig csodás módon tiszta öltöző asztalt nem akartam összekenni.
Sikerült kivinni a kádba, lemosni már nehezebb volt, a szagok miatt.
Mert a kakaszag aztán nehezen lemosható valami. Csodás szappanok ide vagy oda, nem egyszerű. Majd eszembe jutott a kávés szappan, amiben nem zacc van, hanem sima őrölt kávé. Igazi szag és folteltávolító, de karistol kicsit. Lívi bírta, ahogy óvatosan átdörgöltem vele, a haját is azzal mostam meg. A talpát persze csiklandozta. Két mosás után pedig nyoma sem maradt a szagnak, Baba tiszta volt és illatos. Ahogy kell egy igazi Babának :))

No, remélem belefért ennyi vulgaritás és gusztustalanság a blogba :)

Szép napot Mindenkinek!!

9 megjegyzés :

  1. Teljesen átérzem a helyzetet!:-)))
    Nyaralás, sátor....nincs pelus, csend....benéz Zsolti, majd fordul ki...két kezébe gyurmázik Csenge, még a haja is olyan. Az egész sátor...hú de jó volt!:-( Egy szappant vittem magammal...na azzal csak másnap volt babaillat....még jó hogy volt a campingben, mosógép, 1000ft-ért ki is moshattam a cuccokat.:-@
    Látom, Te is haladsz az árral!:-))))
    Én azt kívánom, teljesüljön a vágyad!!
    Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
  2. Akkor tudod mi a dörgés :)
    Árral haladni? Persze, ki akar szembe úszni vele??
    Köszi, neked is!

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, hogy nektek megéri-e, de azért hátha. :) szóval múltkor én is úgy kaptam a fórumon az ötletet, hogy itt ha rendelsz dvd-t, adnak hozzá ingyen állatkerti belépőt, így olcsóbbra jön ki. :) 2-3 nap alatt meg is jöttek a belépők.

    http://www.lealkudtuk.hu/natgeo-dvd-ajandek-allatkerti-belepovel-1099ft-1620238823

    VálaszTörlés
  4. Köszi Rainee, meg is rendeltem hatot :))

    VálaszTörlés
  5. Jujj de jó! Örülök, hogy hozzájárulhattam a kívánságod teljesüléséhez! :D

    VálaszTörlés
  6. Akkor ez is teljesült. További kívánások??

    VálaszTörlés
  7. Azóta módosult a helyzet, le kellett mondanom a DVD rendelést, mert Kikocs meghívott a NOE-n keresztül úgy, hogy több család bemehet ingyen az Állatkertbe, és mi is köztük lehetünk :DDDDD

    VálaszTörlés
  8. Metallica koncert. Még most ősszel.
    Esküszöm összekuporgatom az árát, ha jönnek :))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...