2012. július 13., péntek

Gyerekes

Szilinek van ám tejhalló füle is. Eddig a tejpocakról, tejlátó szemről, tejszagoló orr-ról tudtam, de ez ma kiderült, a füle is tejre működik.
Mert mikor Kira hazaér a tejjel, ő mindig előkerül valahonnan, és nézi a tőgymeleg, szép fehér folyadékot. Mindig közli: Ő épp tej-szomjas.
Vagy mikor tejtermékkel dolgozom, ő megintcsak előkerül, és közli: "tejillat van."

Ma reggel Lívi ébredt elsőnek (5.30), akinek mondtam álmosan:
- Oké, akkor megyek tejet melegíteni.
Ezzel Szili már nyitotta a szemét, és mormogta:
- De nekem is.
Pedig esküszöm: addig aludt. Még hortyogott is.

Tegnap fürdésnél a fejére applikálta a habosító mosdóeszközt, és le kellett fotóznom.

Majd a vad üvöltés:
- Belement a szemembe a szappan!
Eddig tartott a királyi korona.

Kevin és Szabolcs együtt játszik két napja. Közben persze többször összevesznek, verekednek, de sokat játszanak is. Erre képes az unalom.
Este fürdésnél a kád ülőkét kenték be szappannal, és az volt a csúszda. Azt hiszem nem követtem el hibát, mikor a finom mentás szappan helyett egy mosószappant adtam erre a célra.

Szilikét miért izgatja a felnövés?
Az, hogy nagy és erős lesz, az természetes, mert már most is elég erős szerinte. De amikor nagy lesz, akkor majd hozzányúlhat mindenhez, amihez most nem. Gondol itt a hegesztőtrafóra, flexre, szerkezetekre. És füvet is nyírhat majd.

Tegnap voltam a méhésznél egy nagyobb adag méhviaszért. Amit nekem kellett megtisztítani (olvasztás, alapos szűrés), és kiönteni. Egyszerűsítve a dolgomat, szilikonformába öntöttem ki. Azt könnyű elmosni, kicsiben jobban mérhető, és jól is néz ki. No nem mintha számítana a szépség, mert vagy szappanba, vagy krémbe megy majd.
De Szili forma-kirakózott vele kicsit, Kira pedig lenyúlta a szív formát, mert olyan szép sima :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...