2012. július 30., hétfő

Könyv, vihar

Könyv

Találtam végre egy gyógynövényes könyvet, aminek a stílusa hozzám szóló. Megragadott, nem tudom letenni (bár most nem tudnám megmondani hol van, de azért megtalálnám). Végre.
Mert begyűjtöttem párat, amit jó lenne elolvasgatni, és van még kint a raktárban is, de eddig egy sem ragadott meg ennyire. Szóval kezdetnek jó lesz, majd a többit is sorra veszem.

Ellenben rá kellett jönnöm, koppintás az egész. Gyanús volt, hogy nincs írója, rákerestem a neten, és kiderült számomra: Barbara és Peter Theiss írta eredetileg.
Mindegy, nekem fogható formában ez van meg, ezt olvasom el.


Vihar

Este mikor írtam, elment az áram, jött a trópusi vihar. Szabolcs nagyon félt, irigyelte Szilit, aki már aludt :)
A macska bement Lívi ágya alá, Csipi kutya pedig utána, ők ott kuksoltak. Nyugtattam Szabolcsot, hogy csak fél óra lesz az egész, nagyon fúj a szél, hamar elfújja a vihart, és csak az eső marad. Bejött, tényleg elment a nagy szaggatás, esőverés, és csak a dörgések, villámok, és normál eső maradt. Addig játszhatott a táblagépen, Kevin a telefonomon. Lívi nyugodt volt, csak jött velem mindenhová. Ablakellenőrzésre, wc-re, vonalas telefonhoz felhívni Apát. Mert a telefonhálózat nagyon érdekes volt. Telefonálni nem tudtam, de net volt a telefonomon.
Amire az áram visszajött, Szabolcs is elaludt. Előtte mondta: nem tud aludni, mert robbanó tüzeket lát. Mondtam, ilyenkor kell olyasmire gondolni, ami jó. Például Csengéről álmodozni, amire napközben úgysincs ideje :)
Ezzel két percen belül el is aludt.
Amúgy egy cserép bánja, de az sem tört el, csak leesett a tetőről. És a kéménynél is elmozdulhatott egy cserép, mert ott csepegett a plafon. Szóval ma sem lesz unalom.

1 megjegyzés :

  1. Nálunk is hatalmas vihar volt, legszívesebben én is az ágy alatt tartózkodtam volna, bár ez bizonyos kor (és súly) felett már kimondottan nevetséges...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...