2012. augusztus 13., hétfő

A kirándulások hava


Egy hete voltunk Erikáéknál, akik meghívtak minket 2 napra. Mi hatan mentünk, ők pedig heten voltak. Nálam Kira hiányzott, náluk pedig a 3 nagyobb gyerek nem volt ott.
De nem kevés gyerek mellett töltöttünk el egy hétvégét a társaságukban. Múlt héten pár képet már mutattam erről, főképp az utazásról. Ott nem készült túl sok kép, nem fotózással voltam elfoglalva.
Beszélgettem, ismerkedtem, és persze elláttuk a gyerekeket is. Hisz ott is van kétéves, 8 hónapos, és nálam is akad kisebb gyerek.
Lívi, Szabrina, Félix


Tulajdonképp semmi extra nem történt, a mi nagycsaládos, sokgyerekes szemszögünkből. Hisz mi megszoktuk a diliházat, a folyamatos rendetlenséget, rohangálást, vitatkozást, hangoskodást. Csak kicsivel többen voltak, de higgyétek el, ugyanaz volt mint otthon.
Ennek ellenére mégiscsak más volt és pihenés volt, hisz azért az új hely, új gyerektársak varázsa két napig azért kitart, és nem lógtak annyit rajtam, nem unatkoztak.
Lényeg: nagyon jól éreztük magunkat, mire hazaértünk jól elfáradt mindenki, és pont egy hetünk volt regenerálódni a következő túra: az állatkert előtt.

Ugyanis Kikocson és a NOE-n keresztül lehetőségünk volt elmenni az állatkertbe családilag. Ezúton is nagyon köszönjük, nagyon telibe talált meglepetés ajándék volt ez nekünk :))
Ez volt tegnap, mindnyájan sok élménnyel gazdagodtunk.
Innen sok képpel folytatom.

Az utazás is eseménydús volt:

 Hősök tere


madár a Városligeti tó felett

majmaim

Baba és a leopárd
 
ivó tigris


Tigrissel a háttérben-a dzsipben (izgisebb lett volna, ha a tigris felugrik a platóra, de ettek)


Az egyik legnagyobb élmény a zsiráfetetés volt:



 A zsiráf szemébe néztetek már? Gyönyörű állat :)

 Babák a manguszta eledelét bűvölve

Szilike csajozott.


A makiház is nagyon jó volt:

Kirának a makis élmény volt e csúcs:

napozó makik
Kevin kecskeviadalt nézett:

 Kígyós képek jönnek:

Lívia élménye:

 Keviné:

 Kiráé:


 Kira és a teve:

Kevin és a lajhár:

Nagyon örültem, hogy van az állatkertben Komodói varánusz is, ami az egyik kedvenc állatom, de ott nem volt nálam fényképező :/
Viszont láttam élőben, hurrá!

Rengeteg látnivaló és élmény van az állatkertben, láthattátok, sok állathoz be lehet menni, testközelből megtapasztalni a létüket. Mindenhová el sem jutottunk, és nagyon elfáradtunk így is. De öt gyerekből három folyamatos figyelmet és fegyelmezést igényelt.

10 megjegyzés :

  1. Fogalmam nincs, milyen lehet nagycsaládban élni, kirándulni(stb), azon kívül, hogy tudom, biztosan szép.
    És nagyon örülök, hogy valóban megkerül a módja annak, hogy élmények szülessenek, szemmel láthatóan élvezték a gyerekek .
    Kívánok szép, könnyű vakációs napokat, jó készülődést a tanévre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, innentől tényleg a készülődés jön, hisz három gyerek megy ebben a tanévben iskolába, a kicsim pedig novembertől (2,5 éves korában) oviba.

      Törlés
  2. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat! Nekünk is jó volt az a hétvége!:))

    VálaszTörlés
  3. Mennyire látszik milyen jól éreztétek magatokat! Nekem is friss az élmény az állatkerttel, eszembe jutott, jé, ott is voltunkunk, meg ott is!:-))))
    Őrülök, hogy azért kicsit kizökkentetek a minden napokból!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó volt, bár Szili háromszor elbóklászott, én folyamatos felügyelőtiszt voltam, mindenfelé figyeltem mint egy légy, de persze élményeket is gyűjtöttem :)

      Törlés
    2. Azért nem írtam, hogy kipihentétek magatokat, legalábbis Te biztos nem!:-D

      Törlés
    3. Anikó, mindenképp pihentető nem otthon lenni :))
      Akkor is ha nagy-bevásárlok, akkor is ha folyamatos figyelés mellett kell állatkertezni :D

      Törlés
    4. Persze, az ember megtanul már ennek is örülni, no de ez még nem a láblógatós időszak. Én már nem is tudom milyen az...:-)

      Törlés
  4. A zsiráfok szeme tényleg gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...