2012. szeptember 5., szerda

A műszaki dolgok, a csajok, és a kiskecskék... no meg az új iskolás

 Képekkel mesélek, megint. Hiába, van téma bőven, és mindig nem is fotózom. Nem vagyok én japán turista, nem fókuszon át nézem a világot. És sajnos mindent le sem lehet fényképezni.
Mint például a kismókust Kati udvari fenyőfáján, amire bentről azt hittem, valami kóbor áram zizeg valahol.
Vagy az esti szarvasbőgés, recsegés-ropogás és aktív agancs csattogás a háztól pár méterre (ilyenkor jól jönne egy éjjellátó szemüveg).

De itt van Szilike, ugyan ez a kép még bőven egy hónapja készült, mikor tégla esett a lábára, és elvittem röntgenezni. Persze épp akkor töltötték fel a kórházi kávé és üdítő automatát, volt mit néznie.


A csajok pár napja lettek lefotózva, miközben körtéztek. Alant Csipi kutyával.


Az udvarunkon még festés utáni háborús helyzet van, még pakolunk, még rendezünk. Az újonnan kapott könyvespolcokat telirakjuk, most a nyári konyhából hordjuk be a könyvtárunk egy részét. Terveink szerint előbb-utóbb mind bekerül, de egyelőre kábé a fele. Kéne még pár könyvespolc, amikről így is fürtökben lógnak a könyvek :)


Szabolcs első napja, még kora reggel, az évnyitó előtt. Bejön neki a suli, tetszik a napközi is. Hiába, azért az első osztály még javarészt laza, játékos dolog. Akkor is, ha vele sem lesz tanulási gond, mert akar és tud is tanulni.


Itt Kira feláldozta magát, az egyre többen jelentkező tesóknak. Akik mind a hátán akartak ugrálni kicsit.
Szili még szörf(p)özött is kicsit.

Amit Lívia aktívan "fotózott", a Mamától kapott használhatatlan telefonnal. Érdekes, hogy már a képernyőt nyomkodja, ott próbál értelmet csiholni a működésképtelen ketyerébe. Ő már érintőképernyős gyermek.


 És pocak-tetkója is van, a nővérénél kunyizta ezt a marhaságot.


Szili itt dobozos kiscica, nem tudom mi az apropója, miért pont cica.


Itt bazsalikomot legeltek a kiskecskéim, és közben aktívan mekegtek, bégettek. Közben Borisz a snidling melletti füvet egyelgette. Nem kell az oda. Megemlítem, hogy Borisz akkor éhenkórász (pedig eszik eleget), hogy nem csak a szőlőt eszi, amit minden kutya szeret - általában -, hanem a körte is lecsúszik neki.




Zárásképp pedig a naplemente, és a csodás felhők.


Azt azért még megemlítem, hogy az évnyitó a suliban izgis volt. Csak az elsősök szülei voltak jelen, de hallottunk az igazgató nőtől az új oktatási törvényekről is. Igaz, olyan trágya volt a hangosítás, hogy én csak évszámokat és hónapokat hallottam: 2012. szeptembertől... bla-bla. 2013. szeptembertől....bla-bla
Hol van az még b+?? Addig még lesz egy kataklizma is, és ha az egész oktatási törvényt elviszi egy lávafolyam???? Akkor mi lesz veled néni??
Jól van, kicsit uncsi volt, meleg volt, és bár nagyon büszke vagyok Szabolcsra (miért is? hisz csak elért egy életkort, és fellépett egy lépcsőfokot), de nem nekem valóak ezek a kiöltözős vigyorgások.

 Tegnap hallottam ezt a rég elfeledett és kedvelt zenét. Azt hiszem ide illik a végéhez. A címe: Illúzió (angolul)


4 megjegyzés :

  1. Hiányzott a bejegyzésed már, no! De most megkaptam, csodás fotókon keresztül.:-) Szeretem az életképes fotóidat!:-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálunk az elsősnek! Majd írj a sikereiről. Én is szeretem az életképeidet.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...