2012. szeptember 27., csütörtök

Miért?

Miért nem vagy olyan mint én?
Akkor tökéletes lenne az életem, akkor tökéletes lenne a világ.
Mindenki olyan lenne mint én, mindenki úgy tenné a dolgát, mint én.
Hisz én vagyok a mérvadó, nekem süt a nap, én tudok mindent a legjobban.
Te is lehetnél ilyen.
De csak mész a magad feje után, nem lesz ez így jó.
Minek az a sok gondolat?
Saját elképzelés?
Csináld ahogy én, mert az úgy jó.
Szerinted meg úgy, ahogy Te elképzelted?
Ki mondta ezt?
Mindenki tudja, hogy én vagyok a mérvadó, nem?
Tényleg?
Akkor rögvest el kell mondani nekik!
Hadd tudja meg a világ, innen kezdve minden úgy jó, ahogy én megálmodom.
Hogy ez diktatúra?
És ha megkérdezlek Titeket, mielőtt döntök, ti pedig azt hihetitek: van döntési jogotok?
Akkor demokrácia.
És akkor okosnak hihetitek magatokat is, de higgyétek el: a legokosabb én vagyok.
Legfejjebb nem mondom ezt el nektek, megtartom magamnak.
Csak én fogom tudni, ti pedig azt hiszitek majd, a dolgok a ti érdeketekben, a ti elképzeléseitek szerint vannak.
Ez kell nekem ahhoz, hogy működni tudjak.
A háttérben, meglapulva a valós szándékaimmal.
Ti a frontvonalon vitáztok majd a döntéseitekről, mert azt nem tudjátok, hogy kettőnél több ember úgysem jut dűlőre fontos dolgokban, soha.
Ezért hagyom meg a hiteteket, és akkor egymást okoljátok.
Én pedig majd jövök a megoldással, ami végig az én célom volt, amit el akartam érni.
Ti pedig megmentőként ünnepeltek engem, az okost.
Megmondtam, nem?
Én tudok mindent.

2 megjegyzés :

  1. Szeretem az írásaidat, mert gondolkodásra késztetnek!

    VálaszTörlés
  2. "Adjátok kezembe egy ország pénzügyeit, és nem érdekel, hogy kik hozzák a törvényeket a parlamentben!" - Mayer Amschel Rotschild
    Minden szinten ugyanaz... A hatalompiramis.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...