2012. október 22., hétfő

Kevin blogja és egyebek

Kevin fiam verseket ír. És hogy ne hagyja el a füzeteit, amiből rengeteg hever szerte a házban, blogot indított pár hónapja. Majd nem foglalkozott vele, de megint rátört a versírás.
Szóval írogat, ide.

Nemsoká 11 éves lesz, a blogom pedig lassan kettő :)
Bár a blognak nem fogok tortát készíteni.

Kira pedig a majdan januárban megülendő szülinapjára sajttortát óhajt.
Ó, mondom azt megcsinálhatjuk a Kevinére is, a süti mellé. Sőt, már jövő héten is. Csak camembert legyen benne :)

Szili banános csokis tortát akar majd, szóval igények vannak.

Ma sikerült gyökeres gojit és lampionvirágot szerezni, el is ültettem. Annyi fals infó van a neten, nem is értem néha amit olvasok.
Van ez a lampionvirág, és a bogyója. Nagyon finom és ehető is, 8-10 db-ot simán lehet enni napi szinten. De sok helyen azt írják, mérgező (kis adagban vízhajtó, nagyobb adagban hasmenést okoz). Fél infókkal dobálózva pedig sok embert elijesztenek olyasmitől is, mint például a hamulúg. Mert van aki szerint a hamu rákkeltő. És a mérgezés sokszor csak annyi, hogy megy a hasunk. Akkor mérgező lehet a sok nyers tej is, nem? Vannak országok, ahol a mák a mérgező, van ahol a fehérrépát tartják annak. Én pedig még sosem téptem be karácsonykor, pedig eszem a mákos bejglit.

De végiggondolni fájna, hogy ott a mandula, cián van benne. Mégis túléljük ha eszünk. Mint én a mai napot, pedig ettem vagy 10 gojit, és 15 lampionbogyót is. És a gyerekeknek is adtam, pedig nem akarok nekik rosszat :)

Olyan ez, mikor valaki nem eszik az erdei szamócából, mert nem a boltból van. Mert lepisálja valami állat. Mint a tejesládát reggel a bolt előtt, vagy az üdítős rekeszt a telephely kutyája. De beszélhetünk a nagy bevásárló központokban repkedő verebekről is, akik tuti nem mennek ki ha tojniuk kell.

Mindegy, jót sétáltunk ma, szuper idő volt. A kökény még érhet, a csipkebogyó pedig még bőven. Pedig alapból kökényezés is volt a tervben. Nem hiszem, hogy a rádió ijesztgetése, miszerint jövő héten havazás lesz, több lenne mint aminek hangzik: felesleges ijesztgetés. Biztos lesz hó, de hogy hol? Az nem mindegy.

5 megjegyzés :

  1. Tulajdonképpen szeretek ide jönni, olvasni, gondolkodni, mosolyogni:). És elképzelni, hogy de jó lenne , ha ebben a stílusban írhatnék....szeretem.
    De felvállaltam magam,és akkor köt a szabály...persze, én vagyok a sorok mögött, de még mögötte időnként azért úgy, de úgy megmondanám...:)
    Ami a gyermekeket illeti:érdekes élmény, amikor az ember fia már maga is blogot vezet...és még mit tartogat a jövő:)
    Mindenképpen kösz az élményt, szép napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként egész kisasszonyos vagyok ám. Csak nagyon fel tudnak bosszantani olyan dolgok, mint a fél információkkal való dobálózás :)

      Törlés
  2. Lampionvirágunk nekünk is van, elég sok. És igen, én is azt mondtam a gyereknek, hogy meg se fogja, mert mérgező! Hogy honnét vettem? Ezt hallgattam én is gyerekként. Paff, most utánanézek inkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, amit nem tudunk hogy mi is valójában, azt inkább kikiáltjuk mérgezőnek. Most tudtam meg, hogy anno az első kertes házamban egy nagyon finom gombafajtát vertem szét mindig, mint mérgezőt :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...