2012. október 1., hétfő

Macska és gyerekfélék

Gondolom mindenki macskája követ el ilyesmit.
Vagy legalábbis elég sok.
Illetve csak a kertes házban lakók.

Nemrégiben madártetemmel ugrott be az ablakon, pár napja pedig egeret hozott.
Míg a madár élettelen volt, az egérke nagyon is élt. Mivel a macska órákig is el-eljátszik egy egérrel, kétséges volt, hogy a vége részünkről is pozitív lesz, azaz kinyuvasztja az egeret, és el lehet takarítani a tetemet.
Mivel a házunk erősen zsúfolt, az egér egy ilyen elengedlek-elkaplak-nál könnyen kereket tudott volna oldani.
Így egyszerűen megoldottam a kérdést.
Fogtam a macskát az egérrel a szájában, és kitessékeltem az ablakon. Magyarul kitettem és lelöktem a párkányról. Az ablakot bezártam, és részemről így lett pozitív.
Csak még utánaszóltam:
- Ide egeret ne hozzál b+!! Fogjál itthonit!

Hétvégén pedig macskánk elővette agyának egy rég elfeledett hátsó szegletéből az ősi vadorzó ösztöneit, és szabadon lévő Borisz kutyára morgott.
A macska elvan Csipivel, akit ismer már, más kutyáktól tart. Borisz tudvalevőleg nem jön be a házba, még hívásra sem. A macska állt a konyhában, Borisz a lépcső alján, és érdeklődve nézte a macska morgását.

A dolog ennyi volt, egyik gyerek beszaladt, a macska elment, Borisz is érdekesebb társaság után nézett.

Elmesélem még Szabolcs elképzeléseit a szerelemről.
Van neki a Csenge nevű szerelme. A dolog egyelőre egyoldalú. De a kirándulás után együtt sétáltak hazafelé, állítólag egymás kezét is fogták, és beszélgettek.
Szabolcs csillogós tollat vitt ajándékba, de odaadni nem merte, csak bedobta a kislány táskájába. Másnap rajzolt neki, és megírta (velem íratta), hogy tőle van a toll, tetszett-e.
Itthon mondta, milyen jó lenne, ha valóra válna az álma, és a Csenge is szerelmes lenne belé.
Kérdeztem:
- Akkor mi lenne? - sejtettem, nem arra vágyik, hogy elmenjenek moziba, csak érdekelt, mit gondol ő.
- Akkor mindig sietnék haza iskola után, és itthon álmodoznék róla.

Szilike meg tud enni 2 és fél lángost, nem kicsiket.

Tipikus ráérős gyerek, fél óráig is elvan egy tányér étellel, már az óvónéni is megmondta, nem egy ideges típus. Csak minket készít ki, mikor valamit kell csinálnia, de halál nyugodtan végigcsinálja a meglévő játszó dolgát, majd utána talán elvégzi a feladatot is. Mondjuk kiviszi az előzőleg ledobott szennyesét.
És hisztizni azt tud. Azt meg én mondom.
Mindenért.
Ha nem ő viszi ki a szemetet, ha nem ő kapcsolja le a villanyt, meg ilyenek. Persze Lívia is ilyesmi, pont elég köztük néha igazságot tenni. gyakorlatilag csak próbálom, majd feladom, és visítsanak.

Így megy az élet mostanában.

6 megjegyzés :

  1. Jó volt olvasni. Zajlik az élet nálatok is :-)

    VálaszTörlés
  2. A szerelmes sztori nagyon nagyon édes! A macskáson meg jót röhögtünk Gergővel... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos. Először mindenki előtt titkolta, csak én tudtam Róla. Most már tudják (nem tőlem, lehet hogy blogot olvasnak), és nyíltan beszél itthon mindenki előtt.

      Törlés
  3. Hát én is jókat kuncogtam. A "mi" szomszéd macskánk nálunk fogott egeret, de láttam, viszi "haza", a szomszédba...:D :d röhögtem nagyokat, mert mesélték a szomszédék, mindig megmutatja mit fogott(jó na, nem rosszindulatból röhgtem).
    A nyárom meg az üres hordóban leltem két egérre, hívtam a macskát, de valahogy nem akaródzott beugrani neki, na én úgy segítettem be a hordóba, mint ahogy Te ki az ablakon :D :D .
    aztán ott hallottam egy jó kis csetepatét, gondolom mi lehetett ott azon a fél négyzetméteren, két egér, egy macska, de aztán egyszercsak kiugrott az egyik egérrel, elfogyasztotta, majd betessékeltem megint a hordóba :D :D :D
    Az a szerelmes sztori nekem is tetszett :)
    Édes a gyerekszáj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is jó megoldás. A mi macskánk elkényeztetett városi ficsúr volt, nem rezzent különösebben az egerekre. Tavaly a fogóból adtam neki egy félhullát, az nem tudott elszaladni. Akkor kattant meg a cicánk.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...