2012. október 28., vasárnap

Órák, napok

Mi van akkor, ha a Föld évente kétszer áthalad valami időhurkon, és azért kell állítgatnunk?
Mindenkit meghülyít a zónaváltás?
Máskor felkelek négykor, ötkor, most meg hatkor alig bírtam kinyitni a szemem és ezen gondolkodtam.
Vagy lehet hogy este nem kellett volna inni.
Komlóteát :)
Kira kérte, én pedig megkérdeztem, meddig akar reggel aludni, mert akkor aszerint főzöm erősre. Vagy tegyek bele kis orbáncfüvet, citromfüvet, macskagyökeret is? És akkor lebegve fog közlekedni, mint Tom macska?
Én csak egy kortyot ittam, megállapítottam hogy még mindig marha keserű, és beüvegeztem Kirának fél literkét.

Lívia csak egy hét múlva mehet oviba, mert nem akarnak beszoktatni szünetben. Jippi.

Buksi kutya szabadulóművész. Volt olyan, hogy beugrott a fatárolóba, és addig tekergette magát, míg kibújt a nyakörvből. Imád mindenre feltekeredni, így hívja fel magára a figyelmet :)
Most a rózsabokorra tekeredett fel, onnan húztam le a láncot, persze kutya nélkül. Addig szórakozott, míg valahogy leszedte a nyakörvet a láncról. Ügyes kutya, meg kell hagyni.
És nem elfelejtendő hogy szabad lélek, mivel úgy került ide 4 éve, hogy Kirát haza kísérte a bolttól. Senki nem tudja honnan jött, senki nem tudja meddig marad, de sajnos a szökések miatt ki kell kötni. Szép hosszú kifutója van, amit  ki is használ, és lebont mindent ami a lánc útjába kerül :)

Most megint babás képek jönnek ám :)

Lívia kerget minket:

négykézláb, mint kutya

mesei Piroska:

Sajnos sokfelé nem tudok szakadni, ritkán jutok ide. Sokat szappanozok, krémezek, és tanulok. Bár az erdőbe is ritkán jutok, de azért a kökényt időnként ellenőrizzük :)

Baba csipkebokrot vizsgál:

Felmásztam múltkor egy helyre goji bogyóért. Szedtem keveset, mire Lívi utánam jött. Eszegetett, majd rászóltam hogy elég, de még visszament pár szemért hogy "Mamám".
Persze hazáig az is elfogyott,  finom az a goji :)

A múlt héten kihagyott fotó a frissen ültetett gojimról:
A felfedezés, hogy mennyi van a környéken megint bizonyítja, hogy csak szét kell nézni a környezetünkben ha valami gyógymódra van szükség :)

És még egy hülyeség: nézegetem az egyik akciós újságot, és olcsó a pelenka. Első gondolat: kár hogy már nem kell...

Buksi közben hazajött, vendéget is hozott. Egy szomszéd kutyát, Kevin most kísérte haza.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...