2012. október 21., vasárnap

Rés a pajzson

Lívia hétvégén nem akar aludni. Persze, ezerrel süt a nap, tesók kint, ő pedig kis alvajáróként mondogatja: "Ki, ki." és megy az udvarra. Hiába hagyjuk 3-ig is ébren, ő fél 4-kor sem akar aludni. Mondtam is ma, hogy mázli ez mindenképp, hisz hétközben alszik, és a két kisebb bátyja 2 éves kora óta nem alszik nappal, csak az oviban.
Szóval az eddig tökéletesen működő lánykánk már önálló döntéseket hoz.
Azt tudja, hogy ő LÁNY. És mi is lányok vagyunk, és ezt egy-egy hátsimogatással állapítja meg:
- Te, lány. Mama, lány. Ila (Kira), lány. Én lány.
Reggel apa puszit kért, de előbb lány puszizkodás volt, előbb én kaptam.
Kira tegnap kérdi Szilit:
- Mi a neved?
- Szili Koppány.
Mire Lívia:
- Én Baba Szép.

És mostanában kancsalít. Felfelé összetereli a két szemét, és nagyon tetszik neki. Azt hiszem, minden gyerek túl esik ezen a korszakon.
Múlt háten pedig azt figyeltem meg, hogy annyira megszokta a kotyvasztást, hogy eszébe sem jut a krémes dobozomba vagy a szappanokhoz nyúlni. Nem izgalmas már neki.

Bezzeg Kevin odaül egy dobozkával a saját szappanos fiókhoz, és kiszedegeti ami neki tetszik.

Kaptam jó ötleteket mellnövesztésre, ha érdekel valakit (engem nem túlzottan).
Komlótea, cickafark tea, vagy fodormenta tea. Bármelyiket választja valaki, napi 2 csésze elegendő. Persze lehet a komlóból alkoholos kivonatot készíteni és masszírozgatni, de inni egyszerűbb. Bár roppant mód keserű, és erősen nyugtató-altató hatású, tehát délután 5 előtt nem innám, viszont a fodormenta jó ízű. És még lehet az árpaevést is növelni (gersli), az is jó hatású. Én még hozzáteszem, hogy árpasörrel kiegészíthető a lista.

Szóval aki akar növesszen :)

Ültem ma kint a kertben a földön, a melegen tűző napsütésben szedegettem a rózsaszirmokat, és annyira de annyira nem vágytam a télre! Még most sem vágyom. Nem akarok megint egész nap a fűtéssel foglalkozni, osztogatni a tüzifát, előre utálom az egészet.
Megint öregedtem egy évet, bár nem most van a szülinapom, de nem szeretem a nyár elmúlását.
Azt hiszem olyan ez, mint minden változás.
Elsőre aggasztó és utálatos, később pedig meglátjuk az új helyzet szépségeit, és jó lesz minden.


2 megjegyzés :

  1. Mell zsugorításra nincs recepted? :)
    Azért a télben is vannak jó dolgok.Szeretem mikor délután szakad a hó és odabenn melegben lehet olvasgatni, kézimunkázni vagy csak úgy ücsörögni egy jó forró teával vagy kakaóval.Aztán majd jön a tavasz és az is olyan csodaszép, és utána hipp-hopp itt a nyár. :)

    VálaszTörlés
  2. Arra nincs :)
    Szeretem én a telet, csak a többit jobban

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...