2012. október 20., szombat

Ruházkodás, bogyózás

Mit tagadjam, nem vagyok légies alkat, nem az a legnagyobb bajom, hogy kilógnak a bordáim, vagy hogy elfúj a szél. Így aztán a konfekció és a megfizethető divatos ruhák elkerülnek messze. Viszont nem rég kiderült, hogy az utcánkban lakó egyik csajszi rokona egy olyan molett nőnél dolgozik, akinek legfőbb hobbija a ruhavásárlás, majd 0-2 hordás után való leselejtezés.
Fillérekért árulják a lányok az ilyen ruhákat, 500.-/db, illetve mikor nagyon szabadulni akar a helyfoglalótól, akkor 1000.-/kg áron.

Sikerült összeválogatnom tegnap pár kiló ruhát, mivel nagyon olcsó volt, mindent elhoztam ami tetszett, akkor is ha ritkán fogom felvenni, legalább változatosabb leszek.
Jóban vagyunk, így megkaptam a 7 kg ruhát ötezerért (nem én kértem így), és még mellédobtam egy táskát is 500 forintért.

Itthon láttam, hogy a táska Vuitton, nem gagyi. Már nem is akartam a lányomnak adni, aki amúgy is húzta rá a száját, mert neki hiányozna a Vámpírnaplós tatyója.

A kislányom pedig az apró lepkékkel hímzett új farmeromra mondogatta, hogy "enyém", de nem Babaméret :) Ami nagy-nagy kár, hogy nadrágban az eredeti tulaj hozzám képest is óriás méret, így csak véletlen akad benne egy-egy számomra is hordható nadrág, de felsővel már jól állok.

A másik utcaszomszédnál pedig van egy 4 hónapos kis stafford kutyi. A férfi ugyan óva intett, hogy húúú, hát ez harci kutya, meg minden, én pedig felvilágosítottam, hogy oké, nem fogok benyúlni a kerítésen pár hónap múlva, de a tacskóhoz sem teszem. Nem kell túllihegni a harcikutya kérdést, mert nálunk pl. a labrador a harapósabb, és volt már harci kutyám. Egy igazi borjú, akinek lovacskázni lehetett a hátán, és focizásnál lehetett volna akár labda is :)

Szili és Kira rókával találkoztak az erdőben, szemeztek kicsit, majd róka jobbra el, gyerekek tovább az oviba.

Végre kezd érni a kökény, és hoztam be goji palántát is.
ki gondolta, hogy hegyekben nő itt is :)

Hétvégén pedig el akarok menni ide a közelbe lampionvirág-tőért, amit szintén ültetni akarok a kertben.
az a kis bogyó valami eszméletlen finom

Mindkét bogyó ehető, keveset szabad ugyan, de vitamindús, antioxidáns, stb. növények, emellett finomak is. A lampionvirág bogyója kifejezetten eteti magát. A mérgező mivolta abban rejlik, hogy kis mennyiségben vízhajtó-vesehajtó, nagyobb mennyiségben pedig izzasztó és hasmenést okozhat.
Azt hiszem ettől még elfér nálunk, nagy a kert. Kaptunk a szomszédból málnát, ribizlitövet is, és még szeretnék kökényt meg somot is behozni az erdőből.
Ezzel zárom most soraim, mert a fiaim már ölik egymást.

Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek ezzel a jó zenével!



3 megjegyzés :

  1. Egész reggel ez a szám ment a fejemben :) Múlt héten hallottam az xfaktorban, és tegnap ezt a verziót. És megdöbbentem, hogy mennyivel jobban tetszett a faktoros, pedig ennek a csávónak jobb a hangja, tisztább, meg minden, és mégis.
    Hajrá ültetés, még van egy-két heted :)

    VálaszTörlés
  2. Talán épp a táskádon osztozkodnak...
    Nekem is van gojibogyóm most kezd érni, de a neten hol azt olvasom, hogy maga az örök élet, hol azt, hogy halálos méreg. Akkor most egyem, vagy ne?!

    VálaszTörlés
  3. A zene szuper, igaz én elsőnek mikor hallottam, Bee Gees-re gondoltam a stílus alapján :)

    Napi 5 szem gojit lehet enni. Nagyon jó hatású.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...