2012. október 31., szerda

Uncsi?

Hogy lehet az, hogy sosem unatkozom, mert mindig van terv és teendő, de néha vágyom az unalomra?
Mikor látok tornyosulni három heti Nők Lapját, arra gondolok: voltak idők, mikor nem csak ezt, hanem más hasonló újságot is naprakészen olvastam. Mikor én szerkesztettem magamnak Sudokut, mert nem volt türelmem kivárni az új megjelenést?

Azt hiszem lapos életem volt régen...
Pedig ott volt Max kutya, az én IGAZI kutyám. Nem a mostani blökiket szólom le, de azt hiszem igazi csak egy van az életben. És tényleg nagyon szeretem a mostaniakat, nagyon aggódom ha elszöknek, de akkor is: mikor még ott volt Max, az jó volt. Bár azt hiszem mostanra már akkor is meghalt volna, ha Mikey a dog nem öli meg... 16 éves lenne Max.

Igaz, azóta vannak imádni való gyerekeim.
Akik már reggel 4.30-kor bökdösnek: mikor kelüüüünk Anya?
Tegnap korán lefeküdtek. Szabolcs elfáradt, Szili pedig ma reggelre dagadt torokkal kelt, szóval azért volt este 7-kor fáradt.

Mennem kell a boltba, de előtte jó lenne befűteni is. Akkor fát is kell behozni, bla-bla-bla. Na ez az uncsi. Nem az életem, hanem a taposómalmom. Azt hiszem az erdő felé megyek, és sikítok egy nagyot a sűrűben :)


12 megjegyzés :

  1. De jó neked, hogy van hol sikítani..:-))

    VálaszTörlés
  2. vannak ilyen napok:) De gondolj arra, mennyi mindent el tudsz majd egyszerre olvasni a felgyülemlett lapokból. Én gyakran előveszek régebbi számokat, mert vadiújan el kell tennem, nem jut rá idő.
    Közben meg eszembe jut, hogy a te taposómalmodtól szép a családod, gyerekeid élete...mert annyi minden biztos pont van számunkra benne.
    Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van! Biztos pontokkal van tele az életünk. Ez jó megközelítés :)) Köszi! Tényleg.

      Törlés
  3. de fogjuk unni magunkat, mikor lesz időnk nők lapját olvasni... és visszasaírjuk majd ezt a jó kis taposómalmot. vagy akkor majd taposunk tovább az unkákkal, ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te számolgattál már hány unokára számíthatsz? Lesz nekünk unalmas öregkor? Dehogy :)
      Ha csak két gyerek lesz gyerekenként, az akkor 10 unoka. Nálad 12. Hmm?

      Törlés
  4. Nekem 3 gyerekem van és 0 unokám. Nem lehet következtetni.

    VálaszTörlés
  5. Ez mondjuk igaz :) Nincsenek szabályok.

    VálaszTörlés
  6. Én is pont a napokban gondolkodtam az újságjaimon. Van olyan, amelyiket 14 éve vásárolom minden hónapban. Azelőtt alig bírtam kivárni, most meg alig bírom elolvasni. Pedig jó lenne gyakarabban csak úgy kikapcsolni egy kicsit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ha annyira hiányozna az újság, akkor szakítanék rá időt :)

      Törlés
  7. Hidd el: majd ha kirepülnek, annyira uncsi lesz nélkülük. Én szóltam...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...