2012. november 21., szerda

Korán kelek

Ez van. Pedig este 10 után aludtam el, de a 4 óra mindig ébren talál. Hol ezért, hol azért. Ha pedig az agyam felébred, akkor követnie kell a testemnek is, nincs mese.

Gondolkodtam azon, miért van az, hogy a problémáinknak, életünknek, viszonyainknak megfelelő embertípusokat "gyűjtünk" magunk köré?
Azt hiszem azért, mert velük tudunk szót érteni.
Ha nekem x típusú életem van, akkor hiába vagyok empatikus és széles látókörű: nehéz kapcsolatot ápolni y életet élőkkel.
Szóval nem hinném, hogy a szingli hegymászó jól beilleszkedne a családomba mint barát, vagy a kísérleti fizikus. De én sem járnék át napi-heti szinten egy aktív sportolóhoz mondjuk, mert kissé más az érdeklődésünk-ergo nem sok a  közös téma.
De hogy melyik determinálja a másikat?
Hogy a tyúk vagy a tojás?
Nem tudom.
Nem hinném, hogy attól más lenne az életem, ha tudatosan ejtőernyősök közt keresném a barátaim. Főképp, mivel errefelé nincsenek.
Azt hiszem olyan ez, mint a blogok az oldalsávon.
Minket tükröznek.
Családos, kreatív, főzős, vidéki életet ábrázoló, stb.
Nálam nem találni sminkes-kötős-fegyverb*zi, politikai blogokat az olvasni valók közt, mert nem az érdekel.
Ettől még nyitottak maradunk, tudunk beszélgetni a bonszájmetszésről értekezővel is, de biztos nem olyan széleskörűen, mint a hozzánk hasonló érdeklődésű emberrel.

Kaptam egy kérdést: mit kívánnék az aranyhaltól?
Lőjetek fejbe, de nem tudom.
Könnyű valami általános érvényűt mondani, de ha belegondolunk minden kívánságnak megvan az ára. Írtam már hasonlót, de még mindig így gondolom. Vigyázz mit kívánsz!
Valahogy ami eszembe jutott kívánság, az mind oda vezetett: egy fej káposztaként élve teljesülhetne is.
Pl.:
-nyugodt élet.
-tudjak örülni maradéktalanul annak, ami van
Értitek?
Könnyű kívánni a boldog életet, de valahogy úgy érzem kicsit úgy járna a felelőtlenül kívánó, mint az a viccbeli, aki földig érő nemi szervet kívánt, és hirtelen eltűntek a lábai.

Azt hiszem azt kívánom, hogy úgy történjen minden, ahogy nekem és a családomnak a legjobb.

6 megjegyzés :

  1. Sok okos dolgot írtál ma is. Azt hiszem, egyedül a fiatalkori párválasztás olyan, amelynél nem szempont az, hogy mennyire hasonló a két ember. Abban az esetben viszont szinte együtt válnak felnőtté és ha nem is lesznek hasonlóak, talán tudják majd kezelni egymás másságát.
    Az aranyhaltól ma már én is óvatosabban kérnék valamit. Azt hiszem, hogy egészséget kérnék a családomnak és azt, hogy találjuk meg a helyünket a világban. Szép napot neked :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, látok olyan párkapcsolatot én is, amiben két teljesen más ember él együtt immár 22 éve, pedig ők is negyven alattiak.
      Hihetetlenek, de működik nekik :)

      Törlés
  2. Teljesen egyetértek:) Viszont életünk, életmódunk változása magával hozza az érdeklődési körünk, baráti körünk változását is. És ez fordítva is igaz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anno az unokahúgom mozgott zenei körökben, volt egy együttes, amiben táncolt. Akkor sok zenészbuliba járt, sokakat ismert, manapság már más körökben mozog.
      Akkor fontos volt neki, hogy híres haverjai vannak, ma már más érdekli.

      Törlés
  3. Pont most vagyok olyan helyzetben, hogy a környezetemet megváltoztattam, de vajon én mennyit változok ezáltal? Egyáltalán szeretnék-e változni, vagy az jó lenne-e a családomnak, nekem? Ahhoz képest, hogy pontosan a saját változásom iránti igény miatt költöztünk! De talán most fog kiderülni, ki is vagyok valójában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elég erős a személyiséged, akkor te fogod a környezetre átvinni azt, te fogsz hatni a körülötted lévő dolgokra elsősorban.
      De azok most ott vannak körülötted, mint a víz ami körbeölel.
      Ha a vizet megváltoztatod, sót szórsz bele vagy megmelegíted, akkor az rád is bőven fog hatni. Szóval oda-vissza dolog mindenképp, te is fogsz változni.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...