2012. december 15., szombat

...

Mostanság nem túl sok kedvem van írni.
Kiégés lenne?
Részben biztos, mert úgy érzem, mindenről írtam már.

Bár a sólyomról, aki napok óta errefelé repked, még nem. Mivel most tél van, alacsonyabban szállnak mint melegebb időkben. A hollók és az ölyvek is.Ismét madárhízlalda vagyunk, harkályok, cinkék, verebek, tengelicék hada kopogtatja az ablakpárkányt.
Nagyon utálom a telet.
Azt hiszem aki megélt már párat, aki fázott már eleget, aki tudja milyen is fát aprítani -20 fokban, fát hordani, ónos esőtől jeges udvaron át is, takarítani bent a napi mocskot ami ezzel jár, aggódni a másnapi miatt, az érti.
Régen medve akartam lenni, átaludni a telet.
Most már nem akarok medve lenni, nem akarok ennyit aludni, de valahogy rányomnám a "mégsem" gombot ha lehetne.
Pedig szép ám.
De csak ennyi.
Mert szép, de semmi romantikusat nem látok a csillogó hóban, a havas tetőkben, én csak a fúvó szelet látom, a felborzolt tollú madárkákat, meg a jeges utakat.
Azt már hagyjuk, hogy hőn szeretett iskolánkba nem lehet ép csontokkal feljutni, mert annyi eszük sincs, hogy két napi hamutermést szétszórjanak a jégen, és hopplá! járhatóvá tegyék az amúgy enyhén emelkedő utat.
Nem, még fel is locsolják az udvart, hadd csúszkáljanak a kölykök.
Akik közt volt már akinek felrepedt a feje, kék-zöld arcú kislány, betört szemüveg (majdnem a szemébe fúródott a leánykának), és társai.
És ezek felnőtt emberek ám! Ráadásul főiskolát végzett, elméletileg művelt és okos példányok.
Hagyjuk, még rám fogjátok, mindenben csak a rosszat látom, pedig nem :)
Bár most annyit tudnék írni olyasmiről, amiből nagyon elegem van, hogy csak na.
De inkább fotókat mutatok.
Mostanában újraöntünk gyertyákat.
Kihasználjuk a szappanozásra használt agyagok színező képességét, a semmire nem használt kék kozmetikai pigment kékségét, és a sokféle illóolaj adta illatosítási lehetőséget.
Kevin már begyűjtött vagy 80 darab gyertyát, és szétosztogatott rengeteget.
Szilike elgondolkodott a gyertyák fölött.
 Titokban fotóztam a buszon :)







Ja, jó lenne egy váll, egy igazán értően hallgató valaki. Olyan, aki nem kérdez, nem felel, nem beszél. Csak hallgat. Azt hiszem az erdőben kell ilyet keresnem....

Valahogy úgy érzem, nem tettem semmit. Csak hagytam telni az életem, pedig mindig ott volt bennem a lehetőség, hogy valami nagyot alkossak. Nem tudom mit.
Nem tudom, mert sosem hagytam magam kibontakozni.
Lustaság? Félelem a változásoktól? Kényelemszeretet?
Igen. Ezek a népbetegségek fojtottak le engem is.
A "majd holnap" Isten imádata.
Azt hiszem valamiféle mélypont ez, de nem bánom, mert a pokol aljáról csak felfelé lehet menni.
Azt hiszem az ilyen időszakok táplálják a következőket, amikor az alkotókedv és jókedv ismét eljön.

6 megjegyzés :

  1. Amit az utolsó bekezdésben írtál az szinte ugyanezekkel a szavakkal fordult meg a fejemben ma délután.Talán ez csak valami téli depresszió.Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Úgy írnék valami bátorítót! Mondanám, itt egy váll...de tudom, te erős vagy és bátor. Miért is nem csináltál nagyot az életben? Dehogy nem! Csak csendben, halkan teszed. Teszed a mindennapok, élsz, anya vagy nő és mellette keresed a jót mindig. Nem kell hozzá petárda, meg csillogás. Nézd a hidegben is a jót! pl, érzel, érzed a hideget. Tehát élsz! És szerintem ez nagy dolog!
    Aludj egy jót! És majd, írj sokat, hiányzol!:-)

    VálaszTörlés
  3. Sokszor érzem hasonlóan magamat, mint te. Csak én dühös leszek ettől, de szerencsére ez a düh mindig erőt ad a folytatáshoz.:)
    Igaza van Anikónak alkottál nagyokat, sőt alkotsz is. Nézd csak végig a most feltöltött képeidet.Aki ilyen szép gyertyákat készít, ilyen szépeket lát, és fényképez, az nem senki!
    Kira pedig gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  4. Milyen szépek a gyertyáitok... meg a téli fotók, s persze a gyerekek is. :-)))
    Igen, az a váll... amire ráhajthatjuk a fejünket bármilyen kedvünk is van. Mostanában nekem is hiányzik... S igen írj, az jót tesz, ha kiírod, sokszor én is ezért teszem...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...