2012. december 21., péntek

Miről is írjak?

Legyen mondjuk világvége? Á, arról már írtam, és rajtam kívül is írt már sok-sok ember. Az, aki kicsit is tartott tőle, most a létet ajándéknak érezheti, mint a saját medrében tovább folyó életet is. Innen már minden nap ajándék?
Lehet.
Van aki még mindig várja a meglepetést, van aki beletörődött már tegnap, hogy ha meg kell halni, akkor nincs mit tenni. Hisz ott vagyunk ahol lennünk kell, oda megyünk ahová mennünk kell.
Ennél nagyobb tudás talán nem is szükséges.
De azért a hátizsákot elkezdtem összerakni.
Van benne bicska, elemlámpa, kötél. Csupa fontos dolog. Gyufa pedig alapfelszerelés a zsebemben fűtési időszakban.
Reggel egyszer kicsit megijedtem.
Ma kuka nap volt, és még sötét volt kint, mikor elkezdtek ugatni a kutyák, és távolról nagy autó hangját hallottam. Gondoltam a kukás hamar jön, akkor szaladok kihúzni a kukát.
De nem.
Sokkal nagyobb jármű jött, mint a kukás.
Pár napja mentek az utca végére, az erdő elejébe óriási munkagépek, most azok mentek el. De akkorák ám, hogy kissé felszedték az aszfaltot. A tetejükön nagy teljesítményű reflektorok forogtak, tényleg ijesztő volt.
Mondom, biztos valami katonai bázist ástak a réten. Egy óra múlva helikopter repült alacsonyan, szóval könnyű lett volna bemagyarázni valamit, és megijedni még jobban.

Azzal is szembenéztem a napokban, világvégére készülve, hogy talán nem a divatos és márkás játékok a legfontosabbak a fa alá, hanem ÉN.
Nekik.


Olyan ügyesen díszítettek ma fát!
Lívia aggatta a legtöbb díszt.

Kevin pénzt kért, mert ajándékot akar venni nekünk, Szabolcs is magyarázott valamit hogy csomagol nekünk ajándékot, de meggyőztem őket, elég egy szép rajz is.
Sütögettem, tettem mindenből a fagyasztóba is, mint pl. bejgli, tepertős pogi. Így mindig csak annyit sütök meg frissen, amennyi kell. Elkészült a töltött káposzta, holnap összeállítjuk a többi ételt is, de gyanús hogy fagyasztóba fog kerülni egy része. Csinálok majd kókuszgolyó tortát is, de lehet hogy azt Kevinre bízom, hisz az ő találmánya :)
 Ennyi az egész, hozzánk valószínű holnap jön a Jézuska, mert Krisz szenteste dolgozik, tehát minden a szokásos.


1 megjegyzés :

  1. Csinos a fátok, olyan jó, amikor már a gyerekkel együtt lehet díszíteni! Boldog karácsonyt nektek!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...