2012. december 18., kedd

Párbeszédek

Anyám és Kevin mosogat.
Anyám:
- És, hol tartotok történelemből?
- 58. oldal.
- De mit vettetek most?
- Összefoglalót.

Kevin nagyban gyertyázik, úszik a sparhelt, mindenütt formákba öntött, különböző állagú gyertyák. Kira közlekedne, de nehéz. Kedves hangnem helyett kissé ingerülten:
- Kevin, pakolj már el!
aki hasonló hangfekvésben üvölt vissza:
- De hová?
- A francba!

Szabolcs legújabb gyöngyszeme. Mikor valami miatt elkezd hisztizni, 1-2 perc visítás után kitisztul, és megkérdi:
- Miért is sírok?

Líviától minden nap megkérdezzük (az ő része fonetikus lesz):
- Jó volt az ovi?
- Ien.
- Kivel játszottál?
- Lara.
- Mit játszottál?
- Nem...tudom... szép
- Mi volt az ebéd?
- .... hami. - majd széttárja a kezét:
- Nem... tudom.... én cipi (pici), nem... nagy

Szili:
- Úgy fogsz hiányozni az oviban!
- Tudom, de sokat gondolunk egymásra, és akkor jobb kicsit.
- De én igaziból szeretek veled lenni, nem gondolatban.

Az én párbeszédem egy majommal zajlott, konkrétan a kedves, fiatal erdésszel, aki nyáron javasolta: vágjuk fejbe téglával az azóta is repkedő ölyvet.
Megállítottam, és kértem:
- Légyszíves ne száguldozz a jeges utcán, mert gyerekek mászkálnak. És a mobilodhoz pedig vegyél fülhallgatót, mert rohadtul nem tetszik, hogy kézben van, és nem vagy képes nélküle vezetni.
Bár a "rohadtul" helyett rondább szót használtam.

Tudom, kissé túlzás, de annak a köcsög vénembernek is beverném a képét, aki postás kocsival hordja a csomagokat, és kb. nyolcvannal közlekedik. Egyik nap csak épphogy ugrottam el előle, a jeges úton. Ott, ahol a "járda" egy kis dombon van, és nehéz róla lejönni a jégen. Oda kellett felugrani.
De fog még csomagot hozni nekem is, majd akkor kedveskedem neki valamivel.

1 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...