2012. december 29., szombat

Valami

Valami mindig adódik, valami megoldás mindig van, nem is kéne elkeseredni, de az ember nem így működik. Én legalábbis nem.
A rossz hangulatnak, elkeseredésnek is megvan a létjogosultsága, megvan a kifutási ideje. Mikor elmegy szépen, akkor tudok koncentrálni arra, hogy pozitívabban álljak hozzá, hogy bevonzzam a megoldást, ne taszítsa az elkeseredésem azt.

Mondják, hogy akkor szabad gyereket vállalni, mikor megvan minden, mikor annyi a jövedelem, hogy a családi pótlék nem is hiányozna.
Azt hiszem ez igaz lehetett sok évvel ezelőtt.
Mikor én is gyesre (gyed) mentem, olyan munkahelyem volt, ahol minden fél évben emeltek 5-10%-ot a munkabéren. Akkoriban még a gyest és családit is emelték, és nem volt ilyen drága az élelmiszer sem.
Ha most is így lenne, azaz rendszeres emelés lenne mindenféle juttatáson (nem csak a nyugdíjon), és minden terület munkabérén, akkor nem is számítana a sok áremelés.


Na de hagyjuk, elég a panasznapból, izgalmas év végénk lesz, de ez van évek óta :)
És egy videó, aminek nézése közben érzem azt, amit évtizedek óta irtanak ki belőlünk: büszke vagyok rá, hogy itt születtem, és itt élek.

1 megjegyzés :

  1. Teljesen megértelek...Ahogy az étteremnek szereztem be az alapanyagokat, októberben észrevettem, hogy megugrottak az árak. Tegnap elmentünk bevásárolni, és komolyan elszörnyedtem... Pl. az a csomagolt felvágott ami tej és szójamentes, és viszem Rhea lányomnak az oviba reggelire,(egy hétre elég egy csomag) a megszokott 329,-ft helyett 455.- ft volt.. És ez nem 10%-os emelés..(Nem is vettem, majd kap mást a drága) És sok mindennek nagyon megugrott az ára.
    Tényleg elkeserítő,mint ahogy az is hogy mindig jön valami, ami megakadályozza, vagy nehézkessé teszi az előrelépést, haladást..

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...